دیدگاه مثبت علمای اهل سنت به آیت‌الله رئیسی

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس ‌گفت: در چند روز آینده بین اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا کاندیدای مورد حمایت جامعه اهل سنت طی اطلاعیه‌ای به سمع و نظر مردم برسد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جلال محمودزاده با اشاره به دیدار امروز اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با آیت الله رئیسی اظهار داشت: فراکسیون اهل‌سنت مجلس شورای اسلامی دارای 17 نفر نماینده است که با همه داوطلبان انتخاباتی ریاست جمهوری نشستی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: اعضای این فراکسیون تاکنون با دو نفر از داوطلبان ریاست جمهوری از جمله آیت الله رئیسی و محسن رضایی دیداری برگزار کرده و در ادامه نیز با تمامی آنها دیدارهایی خواهند داشت و مشکلات جامعه اهل سنت با آنان در میان گذارده می‌شود.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: سپس جلسه‌ای بین اعضای فراکسیون مجلس برگزار شده تا کاندیدای مورد حمایت جامعه اهل سنت طی اطلاعیه‌ای در چند روز آینده به سمع و نظر مردم برسد.

وی بیان کرد: در دیدار امروز با آیت الله رئیسی صحبت‌های خوبی رد و بدل شد و مباحث خوبی صورت گرفت و در زمینه بحث زیرساخت‌ها،  توسعه مناطق قومی و مذهبی، بررسی و اشتغال جوانان اهل سنت، انتخاب مسئولان اهل سنت در پست‌های کلیدی و همچنین تقویت مرزها، بازراچه‌های مرزی و بحث کوله بری مباحثی مطرح شد.

محمودزاده افزود: همچنین توسعه زیرساخت های صنعتی و کشاورزی در مناطق اهل سنت مطرح شد و آیت الله رئیسی نیز به همراهی مردم اهل سنت با نظام و تقدیم شهدا اشاره کرد و گفت که دیدگاه ما این است که اهل سنت و تشیع تفاوتی با هم ندارند و همه ایرانی هستند و به کارگیری نیروها براساس شایسته سالاری و نه مسائل قومی و مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه نشست امروز با آیت‌الله رئیسی در مجموع مثبت بود اظهار داشت: اما چون فراکسیون اهل سنت تاکنون به جمع بندی نرسیده، نمی توان نظر فراکسیون را اعلام کرد اما در چند روز آینده نظر نهایی خود را نسبت به یکی از این کاندیداهای مورد حمایت اعلام می‌کند.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: البته با علمای اهل سنت نیز رایزنی‌هایی پیش از اعلام نظر نهایی انجام شده و در این راستا امروز تعداد بسیاری از علمای اهل سنت از سراسر کشور به دیدار آیت الله رئیسی آمده بودند و فراکسیون اهل سنت نیز پس از شور و مشورت با آنها، یکی را به صورت قاطع حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =