جزئیات ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

جزییات ثبت نام و شهریه پرداختی دانشجویان متقاضی ترم تابستانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده است که در نظر دارد برای دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته های پزشکی؛ دندانپزشکی و کارشناسی رشته های فیزیوتراپی؛ گفتاردرمانی، شنوایی شناسی و کاردرمانی با ارائه دروس جدول ذیل به صورت مجازی ترم تابستانی برگزار کند.

ثبت نام تمامی دانشجویان متقاضی برای شرکت در ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران بدون در نظر گرفتن سهمیه قبولی آنها با رعایت ضوابط و شرایط ذیل در ترم تابستانی این دانشگاه بلامانع است.

بر اساس تصمیم دانشگاه علوم پزشکی تهران، متقاضیان سایر دانشگاه ها می­ توانند پایان وقت روز دوشنبه مورخ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰ با مراجعه به آدرس https://sipad.tums.ac.ir/Hermes­­­­ و اسکن مدارک برای حضوری در ترم تابستانی این دانشگاه ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی باید طبق تقویم اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران در موعد مقرر نسبت به انتخاب واحد در ترم تابستانی اقدام کنند.

ارائه فرم میهمان صادر شده توسط دانشگاه مبداء، اسکن تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو) و عکس از مدارک لازم برای ثبت نام در کلاس های ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیازی به ثبت نام در کلاس های ترم تابستانی این دانشگاه ندارند. ضروری است هنگام انتخاب واحد باید دروس مورد تقاضای خود را انتخاب کنند. 

زمان انتخاب واحد برای شرکت در کلاس های ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از شنبه ۵ تیر آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ۱۶ این ماه ادامه دارد.

کلاس های مجازی ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از روز یکشنبه ۱۳ تیر آغاز می شود و تا روز شنبه 16 مرداد ادامه دارد. امتحانات دانشجویان نیز از شنبه ۲۳ مرداد شروع خواهد شد و پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ پایان می یابد.

طبق تقویم اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکشنبه ۲۴ مرداد تا شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ بازه زمانی برای ثبت نمرات در نظر گرفته شده است.

شهریه هر واحد نظری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۳ میلیون ۶۰ و هر واحد عملی نیز ۴ میلیون ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

حداکثر واحد در ترم تابستان ۶ واحد اعلام شده  است برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در صورت تایید ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مبداء اخذ ۸ واحد بلامانع است.

همچنین مسئولیت تطابق واحد و رعایت پیش نیاز با دانشگاه مبداء است در صورت تکمیل بودن مدارک دانشجویان متقاضی صرفا در ترم تابستانی میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران می ­باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =