دختر و پسری که بعد از ۷۰ سال به هم رسیدند

شاید باور این موضوع برای شما بسیار عجیب باشد، اما یک عاشق و معشوق به شکلی باورنکردنی پس از ۷۰ سال به یکدیگر رسیدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، یک سرباز ارتش در طول جنگ جهانی دوم مجبور شد که سفری دور و دراز از ویرجینیا به استرالیا داشته باشد و همین باعث شد از کسی که دوستش دارد، سال‌ها دور بماند. البته که اکنون و بعد از گذشت سالها، با ارتباط آنلاین توانسته است دوباره او را ملاقات کند، اما این دوری بیش از حد تصور بود.

حدود ۷۰ سال پیش، "نروود توماس" ۹۳ ساله برای اولین بار با جویس دورانت موریس ۸۸ ساله ملاقات کرد؛ عشقی که از یک نگاه شروع شد و مدت زمان طولانی دوام آورد. داستان این زوج عاشق از بهار سال ۱۹۴۴ در لندن شروع شد. این دو نفر چندین ماه با یکدیگر در ارتباط بودند، اما زمانی که توماس مجبور شد برای جنگ کشورش را ترک کند، از هم دور افتادند.

آن زمان این دو تصمیم گرفته بودند در روز عشق در کنار یکدیگر باشند و ازدواج کنند، اما تقریباً ۷۰ سال سپری شد و تمام این مدت آن‌ها بی خبر و جدا از هم زندگی کردند. هر دو با افراد دیگری ازدواج کردند، اما "موریس" بعد از مدتی طلاق گرفت و همسر توماس هم چند سال بعد از دنیا رفت.

بعد از ۷۰ سال بعد از مدت‌ها این دو با هم ملاقات کردند آن هم بعد از یافتن همدیگر در فضای مجازی. آن‌ها همدیگر را در فضای مجازی توسط پسر توماس پیدا کردند و از طریق اسکایپ و تماس تلفنی با هم ارتباط گرفتند. برایشان همه چیز غیرقابل باور بود، ولی حقیقت داشت و آن‌ها بعد این همه سال دوباره همدیگر را پیدا کرده بودند.

بعد از تماس‌های اینترنتی بالاخره قرار ملاقات گذاشته شد، هر دوی آن‌ها مطمئن بودند که هنوز هم احساسات قوی بینشان وجود دارد به همین دلیل تصمیم گرفتند که دوباره یکدیگر را ملاقات کنند.

شاید بتوان گفت عاشقانه‌ترین لحظه تاریخ، زمانی بود که این دو بعد از سال‌های بسیار زیاد یکدیگر را ملاقات کردند. وقتی که همدیگر را دیدند، نمی‌توانستند حرف بزنند و فقط توانستند به هم نگاه کنند و اشک شوق بریزند و این قشنگ‌ترین لحظه‌ای بود که در زندگی این دو نفر اتفاق افتاد و باعث شد که تصویر و ویدیوی آن‌ها در صفحات مجازی بازدید بسیار زیادی داشته باشد.

توماس در این باره گفت:" وقتی که او من را تامی صدا می‌زند، سرشار از احساسات مثبت می‌شوم. در تمام لحظات زندگی ام، او گوشه‌ای از ذهنم بود و همیشه برای من به عنوان یک خاطره خوشایند یاد می‌شد و احساس می‌کردم دلیل این که نمی‌توانم فراموشش کنم، این است که او هم به من فکر می‌کند.

کد خبر: 1098955

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =