نامزدها در تبلیغات خود چهره شهر را آشفته نکنند

دادستان قزوین معتقد است که نامزدها در تبلیغات خود نباید چهره شهر را آشفته کرده و هزینه بیشتری به مردم تحمیل کنند. او یادآور شد که تخریب، تهمت و تشویش افکارعمومی در فضای مجازی هم مانند فضای حقیقی برخورد قانونی دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز
ماهنگی  نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قزوین روز جمعه در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

در این نشست که استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، جانشین اداره اطلاعات، فرماندار و دادستان قزوین هم حضور داشتند آخرین ضوابط تبلیغاتی و نکات قانونی به نامزدها یادآوری شد.

محمد قاسمی دادستان قزوین در این نشست گفت: از همه کسانی که جسارت کردند و برای گرم شدن فضای انتخابات وارد عرصه رقابت شدند تشکر می کنیم و امیدواریم با رعایت مقررات و قوانین به شور انتخابات کمک کنند.

قاسمی بیان کرد: دشمن سالهاست برنامه ریزی کرده تا مانع حضور مردم در این رویداد شود اما مشارکت مردم این نقشه را خنثی می کند لذا ما نباید اقدامات خوب گذشته را نادیده گرفته و سیاه نمایی کنیم و به دشمن بهانه دهیم تا علیه ما دسیسه کند. 

دادستان قزوین یادآورشد: نامزدها باید از تخریب دیگر رقبا خودداری کنند و نماد قانون مداری باشد و هواداران خود را توجیه کنند تا آنها هم به رعایت قانون پایبند باشند زیرا در قانون همه موارد دیده شده اما متاسفانه با آغاز تبلیغات برخی نامزدها موارد را رعایت نکرده اند که در این زمینه پرونده هایی تشکیل شده که بررسی خواهیم کرد و حتما مردم هم در رای خود به این افراد تامل می کنند.

قاسمی اضافه کرد: نامزدها در تبلیغات خود نباید چهره شهر را آشفته کرده و هزینه بیشتری به مردم تحمیل کنند لذا اگر نامزدها رعایت نکنند هیچ تفاوتی در فضای مجازی و حقوقی نداریم و هر گونه تخریب، تهمت و تشویش افکارعمومی در فضای مجازی هم مانند فضای حقیقی برخورد قانونی دارد.

کد خبر: 1098958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =