سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در 22خرداد 1400

بازار روز شنبه 22 خرداد با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز شنبه ( 22 خرداد) بازار با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ خرداد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ خرداد

خگستر به دلیل نوسان ۲۰ درصدی متوقف شد.

تقاضا در گروه خودرویی امروز نیز محسوس است. نماد خساپا مماس بر صفر معاملاتی در قیمت 170 تومان در حال معامله است. خودرو در محدوده 195 تومان در مدار مثبت داد و ستد می شود. خدیزل، خموتور و خکرمان از دیگر نمادهای سبزپوش گروه اند.

رشد۲۰۰واحدی نماگر بورس در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۲هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای فارس، خودرو و غکورش بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای های وب، فولاد و وپارس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

فولاد و فملی مثبت شدند.

شاخص کل با ۲۰۰واحد رشد شروع به کار کرد

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۰۶واحدی (۰.۰۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۲هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۰۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۰نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۵۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای غکوروش، ولکار، خودرو، خساپا، فملی، فولاد و اپال در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای فروی، چخزر، شاروم، کزغال، کرمان، تلیسه و فزرین در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶۶۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۹۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

صف‌های خرید حدود ۴۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۴۲۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، خزر و سصف‌ها به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۵۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید ولکار، وسپهر وسیتا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۶۵میلیارد تومان (۸۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۱۰میلیارد تومان (۲۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت لیزینگ کارآفرین (ولکار) به ۵۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» با تقاضای ۱۹۵میلیارد تومانی همراه شد.

حدود ۲۵درصد از سه هزار و ۸۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند . در مجموع ۵۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۴۲۵میلیارد تومان خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =