همایش آشنایی با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

اولین همایش تخصصی و کاربردی آشنایی با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران کل ستادی سازمان مرکزی، روسا و معاونین واحدهای 25گانه استان تهران روز دوشنبه 24 خردادماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)،  اولین همایش تخصصی و کاربردی آشنایی با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و رئیس هیئت مدیره صندوق پؤوهش و فناوری،  آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین، مدیران کل ستادی سازمان مرکزی، روسا و معاونین واحدهای 25گانه استان تهران روز دوشنبه 24 خردادماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

قرار است در این همایش که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود، متخصصین و دانشجویان ضمن آشنایی با ماهیت صندوق های پژوهش و فناوری و خدمات این صندوق پیرامون صدور انواع ضمانت نامه با نحوه ارائه تسهیلات متنوع از منابع خط اعتباری صندوق و ارزیابی و ارزشگذاری طرح های فناورانه آشنا شوند.

آشنایی با نحوه ارائه خدمات توانمندسازی و مشاوره در حوزه های مالی، حقوقی، سرمایه گذاری و ارزیابی نیز در دستورکار این همایش قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099039

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =