حماس: مقاومت برای دادن درس‌های سخت‌تر به اسرائیل آماده است

عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به قصد رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» گفت، به نظر می‌رسد تل‌آویو از پاسخ اخیر غزه عبرت نگرفته و مقاومت برای نشان دادن ضرب شصتی دیگر به رژیم آماده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رژیم صهیونیستی قصد دارد هفته جاری مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس را که چند بار به تعویق افتاده، برگزار کند.

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

«غازی حمد» عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به این موضوع، رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از ماجراجویی جدید و تحریک مقاومت فلسطین بر حذر داشت.

وی به شبکه «الجزیره» گفت، به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی از درس‌های اخیر در جنگ «شمشیر قدس» عبرت نگرفته و تحریک کردن فلسطینی‌ها اصرار دارد.

حمد تأکید کرد: مقاومت برای بازدارندگی و دادن درس‌های سخت‌تر و قویتر به اسرائیل آماده است.

وی در ادامه تصریح کرد، ملت فلسطین، مقاومت را به خوبی فرا گرفته و گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس و دیگر گروه‌های مقاومت برای دادن درس‌های بیشتر به رژیم اسرائیل آماده هستند.

غازی حمد سپس گفت: تا زمانی که جامعه بین‌الملل گام‌هایی حقیقی در راستای توقف تحریک‌آفرینی‌های اسرائیل برنداشته، عربده‌‎کشی این رژیم از تمامی گروه‌های فلسطینی می‌طلبد که دایره مقاومت را افزایش دهند . اسرائیل، متجاوز است و خواهان صلح نیست. هدف این رژیم آن است که منطقه در آشوب باقی بماند تا به سیاست شهرک‌سازی و یهودی‌سازی خود ادامه دهد.

وی افزود، هدف تمام اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس تغییر هویت اسلامی این شهر و مسجدالاقصی است.

در عملیات شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه بیش از چهار هزار موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک و خسارات زیادی به این رژیم وارد کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =