پیشنهاد پرسپولیس به ساسی، جدی است

یک رسانه مصری از پیشنهاد جدی باشگاه پرسپولیس ایران به مدافع تونسی تیم فوتبال الزمالک مصر پرده برداری کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، رسانه‌ای عربی مدعی شده فرجانی ساسی، بازیکن باشگاه الزمالک مصر از تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیشنهاد جدی دریافت کرده است.

طبق ادعای روزنامه "دیجیتال تونس"، پرسپولیس ایران پیشنهاد جذابی برای حضور ساسی در تیمش ارائه داده است. این روزنامه تونسی اعلام کرد که حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ممکن است ساسی را به حضور در جمع سرخ‌ها ترغیب کند. قرارداد ساسی با الزمالک در این فصل به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه در مورد تمدید قرارداد با او توافق نکرده اند.

اخیراً نام این بازیکن برای انتقال به لیگ فوتبال قطر، به ویژه تیم های الریان یا الدحیل مطرح شده است. این ستاره تونسی  درباره آینده خود  با انتشار یک توئیت، نوشت: " دوره مهمی در زندگی من با باشگاه الزمالک است و خدا می‌داند که من به این تیم  وفادار بوده ام. طرفداران بزرگ الزمالک همچنان پشتیبان واقعی من هستند، اما به زودی همه حقایق را روشن خواهم کرد.  "

فرجانی در سال ۲۰۱۸ از باشگاه النصر عربستان به الزمالک پیوست و با این تیم به قهرمانی جام باشگاه‌های آفریقا، سوپرجام آفریقا، جام مصر، سوپرجام مصر و همچنین سوپرجام دوستانه مصر - عربستان دست یافت.

ساسی در ۱۰۳ مسابقه با الزمالک شرکت کرد که  ۱۶ گل به ثمر رساند و ۱۷ گل نیز ساخت. حضور ساسی در پرسپولیس دوباره در حالی مطرح شده است که باشگاه پرسپولیس این ادعا را رد کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =