کلاب‌هاوس با هدف تأثیر در انتخابات ایران معرفی شد

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه کلاب‌هاوس با هدف تأثیر در انتخابات ۱۴۰۰ در ایران معرفی و ترویج شد، افزود: دشمنان از فضای این شبکه اجتماعی برای مهندسی افکار عمومی استفاده می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران؛ صادق شاهوارپور در اجتماع دانشجویی با موضوع مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ در سالن همایش‌های دانشکده سمای دزفول بیان کرد: دانشجو باید علم عدالتخواهی، حق‌طلبی و مطالبه‌گری را در دست بگیرد و در این راه کوشش کند. جنبش دانشجویی نباید آرمان خود در زمینه پیگیری مطالبات مردم را از دست بدهد.

وی ادامه داد: ۱۰ سال قبل دانشجویان جایگاه بهتری در معادلات کشور داشتند؛ اما از زمانی که زلف خود را به جریان‌های سیاسی گره زدند، این جایگاه به تدریج افول کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند بهتر از گذشته در رویدادهای مختلف مانند انتخابات تحول‌ساز باشند، گفت: مدل عملکردی دانشجویان نباید سیاسی و جناحی باشد.

شاهوارپور افزود: بعد از امضای برجام موجی از تبریک‌ها و شادی‌ها میان مسئولان، کف خیابان و حتی نیروهای انقلابی دیده شد؛ اما جریان دانشجویی مستقل از جریان‌های سیاسی در برابر این موضوع بیانیه داد و مطالبات را بیان کرد.

وی سخنرانی مقام معظم رهبری در نوروز امسال درباره مشارکت در انتخابات را یادآور شد و گفت: حضرت آقا به‌خوبی ورود دستگاه‌های جاسوسی خارجی به مسائلی مانند مهندسی انتخابات، متهم کردن شورای نگهبان و دلسردکردن مردم از حضور در انتخابات را پیش‌بینی کردند.

این مسئول بسیج دانشجویی مطرح کرد: دشمن در حال القای بی‌اثر بودن رأی مردم در سرنوشت کشور است، دستگاه عملیات روانی دشمن از طریق رسانه‌هایی که در داخل و خارج دارند، اینگونه القا می‌کنند که رأی مردم در سرنوشت آنها اثری ندارد و بعد از احراز صلاحیت نشدن برخی افراد در انتخابات ریاست‌جمهوری حمله به شورای نگهبان را در دستور کار قرار دادند.

دانشجو باید عَلَم مطالبه‌گری را در دست بگیرد

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه کلاب‌هاوس با هدف تأثیر در انتخابات ۱۴۰۰ در ایران معرفی و ترویج شد، افزود: دشمنان از فضای این شبکه اجتماعی برای مهندسی افکار عمومی استفاده می‌کنند.

شاهوارپور بیان کرد: دوقطبی هسته‌ای و معیشت در دوره‌ای مطرح و برجام به عنوان تنها راه‌حل مشکلات کشور به مردم معرفی شد حال آنکه نه معیشت مردم تأمین شد و نه انرژی هسته‌ای به سرانجام رسید.

وی تکیه بر خارج را بی‌نتیجه دانست و افزود: برخی مشکلات مانند آب و محرومیت غیزانیه ارتباطی با خارج ندارد و باید با تدبیر بیشتر برای رفع آنها تلاش شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با تأکید بر اینکه مشارکت نکردن در انتخابات هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند، گفت: مردم باید با حضور خود در صحنه تحول ایجاد کنند.

شاهوارپور با اشاره به نقش دانشجویان در انتخابات اظهار کرد: دانشجویان باید شانه به شانه مردم و حکومت عمل کنند و در زمینه انتخابات با روشنگری و ایجاد پویش‌ها و حرکات اجتماعی به ایجاد شور انتخاباتی کمک کنند.

وی سه حوزه مهم فعالیت دانشجویان را روشنگری، مطالبه‌گری و کار عنوان کرد و افزود: اوضاع فعلی کشور باید برای جامعه تبیین و اوضاع مطلوب تشریح شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با تأکید بر لزوم تبیین چالش‌های اصلی گفتمان انقلاب گفت: مطالبه‌گری باید به دور از سیاست‌زدگی و با ادبیات اجتماعی همراه باشد.

به گزارش آنا، پخش کلیپ در مورد انتخابات و بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه از دیگر بخش‌های این اجتماع دانشجویی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099197

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =