منع فروشندگان از عرضه لوازم خانگی قاچاق

نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: الزاماتی برای فروشندگان در اتحادیه لوازم خانگی تدوین شده است که آن‌ها را از فروش لوازم خانگی فاقد گارانتی معتبر و قاچاق منع می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدحسین اسلامیان؛ نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه فروش لوازم خانگی دارای ضمانت معتبر، برای فروشندگان نیز حائز اهمیت است، گفت:
الزاماتی برای فروشندگان در اتحادیه لوازم خانگی تدوین شده است که آن‌ها را از فروش لوازم خانگی فاقد گارانتی معتبر و قاچاق منع می‌کند.

مصرف‌کنندگان در زمان مراجعه به واحد صنفی و قبل از خرید، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #7777*4* به راحتی مشخصات محصول از قبیل گارانتی و مشخصات فنی آن را استعلام نموده و با اطمینان نسبت به کالای مورد نظر خود، اقدام به خرید کنند.

در حال حاضر لیست شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در این سامانه موجود است. همچنین در سایت اتحادیه لوازم خانگی نیز اسامی شرکت‌های معتبر ارائه کننده لوازم خانگی و خدمات آن درج شده است.

افزایش کیفیت کالاهای داخلی موجب شده تا مراجعه شهروندان به نمایندگی‌ها برای دریافت خدمات پس از فروش کاهش یابد.

حدود 4سال است که کشور واردات لوازم خانگی ندارد. این شرایط موجب ایجاد مشکلاتی در ارائه خدمات پس از فروش شده است و آن دسته از قطعاتی که وارداتی است، به سختی در بازار یافت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =