رمضانی: به عقب بازگردم بازهم به استقلال می‌روم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: اگر در نیم فصل هم نمی‌توانستم به استقلال بیایم، تلاش می‌کردم که به هر نحوی شده به این تیم بپیوندم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «آرمان رمضانی» روز یکشنبه در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط کمی بهتر شده و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. مشکلاتی هم وجود دارد که به زودی حل خواهد شد. اوایل تمرینات پرفشاری داشتیم اما حالا کمی از فشار آن کم شده است. امیدوارم با شروع دوباره‌ بازی‌ها، اتفاقات خوبی برای تیم رخ دهد. 

وی در مورد گلزنی خود مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر این اتفاق رخ داد اما به نظرم هنوز کار مهمی برای استقلال انجام نداده‌ام. دوست دارم در آینده تاثیر بیشتری داشته باشم و گل‌های بیشتری بزنم. برخی افراد امسال با هر لحنی که دوست داشتند با من حرف زدند و من تنها سکوت کردم چرا که می دانستم راه را درست رفته‌ام. 

مهاجم تیم استقلال درباره حمایت بازیکنان استقلال از وی اظهار داشت: هوادران، بازیکنان، کادرفنی و فرهاد مجیدی با کارهایشان به من انگیزه دادند. من می‌توانستم اول فصل به این تیم بیایم اما برخی اتفاقات رخ داد که حتما در مورد آن صحبت خواهم کرد. اگر در نیم فصل هم نمی‌توانستم به استقلال بیایم، به شکلی تلاش می کردم که به نحوی به این تیم بپیوندم. اگر به عقب برگردم بازهم به استقلال می‌آیم. 

او در خصوص واکنش‌ها به انتقال او از پرسپولیس به استقلال گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما در حال حاضر تمرکزم روی بازی در استقلال است. در آینده حتما در خصوص این اتفاقات صحبت خواهم کرد. 

رمضانی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود یا نه گفت: اگر خدا بخواهد و با حمایت هواداران می‌توانیم قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آوریم. 

کد خبر: 1099245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =