هلند - اوکراین؛ ورود لاله های نارنجی با میزبانی

دومین دیدار گروه C یورو ۲۰۲۰ نیز امشب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم ملی هلند از ساعت ۲۳:۳۰ امشب میزبان تیم ملی اوکراین خواهد بود.

در همین رابطه فرانک دی بوئر، سرمربی هلند در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: ما فیلم‌هایی از بازی‌های اوکراین تماشا کرده‌ایم و برخی از بازیکنان آن‌ها را می‌شناسم، من آن‌ها را دیده‌ام که خوب و چطور بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم آن‌ها تیم خوبی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

همچنین آندری شوچنکو، سرمربی اوکراین اظهار کرد: وظیفه اصلی تیم این است که از مرحله گروهی عبور کند. ما درک می‌کنیم که باید مقابل تیم‌های بسیار قدرتمند بازی کنیم و هلند یکی از موارد مورد علاقه برای کسب عنوان قهرمانی است. مهمترین چیز این است که ما با یک سبک خاصی را بازی می‌کنیم و آن را تغییر نخواهیم داد.

هلند؛ فرصت اثبات دی بوئر

فرانک دی بوئر که از زمانی که روی نیمکت هلند نشسته است هنوز نتوانسته توانایی های خود را اثبات کند در این بازی ها بهترین فرصت را به دست آورده است تا نشان دهد که شایستگی حضور بر روی نیمکت لاله های نارنجی را دارد. هلندی ها که در گروه تقریبا راحتی قرار گرفته اند روی کاغذ شانس نخست صعود هستند و اگر در دیدار امشب به برتری برسند نیمی از راه صعود را طی خواهند کرد.

اوکراین؛ به دنبال اولین صعود

سرسخت ترین حریف هلند در مرحله گروهی قطعا شاگردانش آنری شفچنکو خواهند بود. شفچنکو پس از کسب موفقیت های زیاد در دوران بازیکنی حالا آمده تا به عنوان مربی نیز توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارد. با توجه به شرایط دو تیم، تساوی نیز برای اوکراین نتیجه خوبی به حساب می آید اما آنها می خواهد با شکست هلند و کسب سه امتیاز شانس خود را برای اولین صعود تاریخ شان افزایش دهند.

به زبان آمار

*هلندی ها تاکنون ۲ مرتبه به مصاف اوکراین رفته اند که یک مرتبه لاله‌های نارنجی پیروز شده‌اند و یک مرتبه هم بازی دو تیم مساوی شده است.

*آخرین دیدار دو تیم در سال ۲۰۱۰ با تساوی ۱۱ به پایان رسید.

*هلندی ها بعد از ۷ سال در یک تورنمنت بزرگ حاضر می شوند.

*اوکراین که برای سومین دوره متوالی در یورو حضور دارد، هیچ‌گاه موفق نشده از مرحله گروهی صعود کند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه یوهان کرویف شهر آمستردام هلند برگزار می شود. قضاوت این مسابقه نیز برعهده فلیکس بریش آلمانی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =