دیدار سنتی، دیدار صنعتی/کبوتر با کبوتر، باز با باز

سرخابی های پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،محمدمعین ملکی؛ قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی با حضور نمایندگان هشت تیم حاضر در این مرحله از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در آکادمی فوتبال برگزار شد و تیم ها حریفان خود را در این مرحله شناختند.

پنجمین دربی جام حذفی

با انجام قرعه کشی این مرحله مشخص شد که سرخابی ها برای پنجمین بار در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. در چهار دیدار گذشته دو تیم در جام حذفی یک برد برای پرسپولیس و یک برد برای استقلال ثبت شده است. همچنین هر یک از دو تیم یکبار در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف خود شده است.

سایر دیدارهای یک چهارم

علاوه بر تقابل دو رقیب سنتی در مرحله یک چهارم پایانی در سایر دیدارها دو تیم صنعتی فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. همچنین دو تیم تازه اوج گرفته در فوتبال ایران یعنی گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک نیز به مصاف هم میروند. تیم های لیگ یکی ملوان انزلی و خیبر خرم آباد نیز چهارمین دیدار این مرحله را انجام خواهند داد تا با پیروزی یکی از این دو تیم شاهد حضور یک تیم لیگ یکی در جمع چهار تیم پایانی مسابقات باشیم.

هنوز زمان دقیق برگزاری بازی های این مرحله مشخص نشده است و احتمال دارد که بازی های این مرحله پس از اتمام لیگ برتر از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =