نتایج روز سوم؛ انتقام‌گیری «سه‌شیر» از کروات‌ها و شروع باشکوه اتریش و هلند

در سومین روز از بازی‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، هلند و اتریش در اولین بازی‌های خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها به برتری دست پیدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در سومین روز از جام ملت‌های اروپا، روز گذشته (یکشنبه) سه بازی برگزار شد. در بازی نخست از گروه D  تیم ملی انگلیس در خانه با لطف تک گل رحیم استرلینگ، کارش را با یک برتری خفیف برابر کرواسی آغاز کرد تا انتقام شکستش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را از کروات‌ها بگیرد.

پس از این بازی در گروه C، تیم ملی اتریش در شب درخشش کاپیتانش داوید آلابا موفق شد مقدونیه‌ای که یک نیمه به خوبی استقامت کرده بود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. در بازی بعدی این گروه که پرگل‌ترین و یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های جام تا به امروز بود هم تیم ملی هلند در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام میهمان سرسخت خود اوکراین را در دیداری که نیمه نخست آن هیچ گلی در بر نداشت، با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد. با این حال این اتریشی‌ها بودند که به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه C باقی ماندند.

تابلوی نتایج به شرح زیر است:

انگلیس یک - کرواسی صفر
اتریش ۳ - مقدونیه یک
هلند ۳ - اوکراین یک

وضعیت جداول گروه‌های C و D در پایان دور نخست بازی‌های این دو گروه به شرح زیر است:

یورو ۲۰۲۰ , تیم ملی فوتبال انگلیس , تیم‌ ملی فوتبال اتریش , تیم ملی فوتبال هلند , یورو ۲۰۲۰ , تیم ملی فوتبال انگلیس , تیم‌ ملی فوتبال اتریش , تیم ملی فوتبال هلند ,

برنامه بازی‌های امروز (دوشنبه) به شرح زیر است:

اسکاتلند - جمهوری چک، ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو
لهستان - اسلواکی، ساعت ۲۰:۳۰ - ورزشگاه سن‌پترزبورگ
اسپانیا - سوئد، ساعت ۲۳:۳۰ - ورزشگاه کارتوخا سویا

انتهای پیام/

کد خبر: 1099287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =