رقابت ۱۵ تیم برگزیده در استارتاپ اسباب‌بازی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

رقابت تنگاتنگ ۱۵ تیم برگزیده در استارتاپ ملی اسباب‌بازی دانش‌آموزان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، محمدرضا احمدزاده رئیس آموزشکده مهارت و کارآفرینی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم برجامعه، استارتاپ ملی اسباب بازی دانش آموزی با هدف آموزش کارآفرینی و آشنایی دانش آموزان با اصول راه اندازی یک کسب و کار جدید در صنعت جهانی اسباب بازی و همچنین رشد خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان و با رویکرد کار عملی و ارتباط با خانواده تابستان سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی افزود: در ابتدا  368 تیم از 15 استان کشور در این رویداد ثبت نام کردند و پس از بررسی و داوری های اولیه، 110  تیم به مرحله بعدی این رویداد ملی راه یافتند.

احمدزاده اظهار داشت: در مرحله اول 15 برنامه آموزشی به صورت تلویزیونی با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد برای تیم های دانش آموزی شرکت کننده در استارتاپ ملی که در آن دانش آموز به عنوان سرتیم فعالیت داشت و اعضای خانواده دانش آموز نیز در تیم با اوهمکاری می کردند، برگزار شد.

وی تصریح کرد: از میان ۱۱۰ تیم راه یافته به مرحله بعد این رویداد، ۲۵ تیم انتخاب شدند و در نهایت ۱۵ تیم به مرحله حضوری راه یافتند.

رئیس آموزشکده سمای یزد تصریح کرد: ۱۵ تیم راه یافته به مرحله نهایی در ۶ برنامه تلویزیونی ایده های خود را در قالب کارگروهی ارائه دادند  که این برنامه ضبط شده و در دست تدوین است و در هفته آینده  توسط صدا و سیمای مرکز یزد به روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است شرکت در استارتاپ ملی اسباب بازی دانش آموزی یزد ویژه دانش آموزان پایه چهارم تا دیپلم بوده و با محورهایی نظیر اسباب بازی های فکری، آموزشی و مهارتی، اسباب بازی هایی با محوریت آموزش مهارت های اجتماعی، اسباب بازی های الکترونیکی و هوشمند، اسباب بازی های سنتی و محلی، گروهی، شهری و علمی و آزمایشگاهی برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =