استمرار وضع موجود باعث نابودی اقتصاد و کشور می‌شود

فرزند شهید فخری‌زاده با ابراز تاسف از اینکه در طول سال‌های اخیر سرمایه‌های بزرگ ملی کشورمان از دست رفته و برخی‌ها برای رفع تحریم آویزان غربی‌ها شده اند گفت: بهترین نامزد انتخابات آیت الله رئیسی با عملکرد تحول گرای وی در سال‌های اخیر است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، محمدمهدی فخری‌زاده فرزند دانشمند شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده در نشست خبری حمایت خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت مردم در طول سنوات گذشته و انتخابات‌های پیشین اینگونه است که مردم هوشمند بوده و فریب تحریک‌های دشمنان و کارها و اعمال شرکای آنها در داخل را نمی‌خورند.

وی افزود: وضعیت فعلی در کشورمان بسیار عجیب است و اگر نگاهی به آن بیندازیم متوجه می‌شویم که هیچ کشوری در تاریخ وجود ندارد که در این حد مورد حمله و هجمه و مقابله همه جانبه از طرف کل دنیا قرار گیرد؛ بسیاری از مشکلاتی که امروز در کشور داریم به دلیل فشارهایی است که صورت می‌گیرد ولی توجیحی برای سوءمدیریت و ناکارآمدی و عدم ایفای وظایف نیست. این در حالی است که هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که چنین حمله و هجمه‌ای علیه آن صورت گرفته باشد البته این حملات و هجمه‌ها مربوط به تاریخ فعلی نیست. 

فرزند شهید فخری‌زاده عنوان کرد: چشم‌ داشتن دشمنان و دست‌یازی آنها به ایران در طول تاریخ همواره وجود داشته است البته این موضوع به دلایل مختلف مانند منابع و وضعیت سوق‌الجیشی و دسترسی‌ها و ... است. استقلال و عدم وادادگی توسط کشورمان در برابر دشمنان از اهمیت بالایی برخوردار است و هرگاه در برابر دست درازی‌های کوتاه می‌آییم و راه دشمن و مخالف را باز می‌گذاریم دچار خسران می‌شویم. ولی اگر بر سر خواسته‌ها و اعتقادات و منافع ملی کشورمان ایستادگی می‌کنیم صدای دشمنان در می‌آید و تحریم‌ها علیه کشورمان شروع می‌شود. 

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند که انقلاب اسلامی از خارج قابل فروپاشی و تغییر نیست مگر آنکه از داخل اقدامی صورت گیرد که متأسفانه در طول چند وقت اخیر آنچه می‌بینیم مشخص کننده آن است که آنهایی که به دنبال از بین بردن کشور و انقلاب هستند به خوبی موضوع را درک کرده‌اند ولی اقدامات سوء آنها علیه کشورمان منجر به ایجاد زحمات زیادی برای ملت بزرگ ایران شده و خانواده‌ها آسیب‌های زیادی را دیدند. 

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: متأسفانه در طول سال‌های اخیر سرمایه‌های بزرگ ملی کشورمان از دست رفته است. ضمن اینکه توجه ویژه به معادن نداشته و به سمت خام‌فروشی رفتیم و عملاً توجهی به تولید نداشتیم همچنین کشاورزی و شیلات را از دست دادیم که جبران آن بسیار سخت است اما شدنی است به شرطی که نگاه درست داشته باشیم و به جای معطوف شدن به کمک‌های خارجی به توان و ظرفیت‌های بالای کشور توجه کرده و تولید در کشورمان را نجات دهیم.

وی با تاکید بر اینکه به آیت الله رئیسی رای می‌دهم ادامه داد: تغییر وضع فعلی صددرصد امکانپذیر است به شرطی که نگرش خود را تغییر دهیم و بدانیم که غرب قرار نیست کاری برای ما کند زیرا منافع ما با منافع آنها در یک راستا نیست و اگر قرار باشد به سمت منافع جمهوری اسلامی گرایش پیدا کند بایستی از منافع ملت خود عبور کند و مسلماً منافع خود را رها نخواهد کرد چرا که منافع ملت آنها مغایر منافع جمهوری اسلامی است. این در حالی است که ما به دنبال آن هستیم که کشورهایی که منافع‌شان با منافع جمهوری اسلامی مغایر است به ما کمک کرده و مشکلات ما را حل و تحریم‌ها را حذف کند.

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: برخی افراد برای حذف تحریم آویزان غربی‌ها می‌شوند طوری شرایط را بیان می‌کنندکه گویی همه مشکلات گردن تحریم‌ها است و بیان می‌کنند تا زمانی که موضوع تحریم‌ها حل نشود مشکلات و معضلات کشور حل نخواهد شد آیا اینگونه است؟

وی افزود: بخش اعظم مسائل و مشکلات کشورمان به دلیل مشکلاتی است که در داخل ایجاد کرده‌اند که این کارها یا عامدانه است یا غیرعامدانه؛ رفع تحریم از خارج صورت نمی‌گیرد این در حالی است که رفع تحریم فقط با افزایش اقتدار و تولید داخلی صورت می‌گیرد و اگر قدرت‌مان را افزایش دهیم می‌توانیم تحریم‌ها را حذف کنیم.

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: نباید با سیاست ذلیلانه به دنبال آن باشیم که غربی‌ها به ما لطف کنند و تحریم‌ها را حذف کرده و دست‌شان را از گلوی‌مان بردارند؛ متأسفانه برخی افراد از موضوع مذاکره با غربی‌ها برای رفع تحریم دفاع می‌کنند و اگر چنین سیاستی ادامه پیدا کند دیگر نه چیزی از اقتصاد باقی می‌ماند و نه از کشور ضمن اینکه عزت جمهوری اسلامی هم از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مردم باید به کارنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نگاه کنند و بدانند رای به آیت الله رئیسی رای به تغییر وضع موجود است افزود: بایستی به سمت تولید و نگاه به داخل و افزایش اقتدار پیش برویم این در حالی است که تولید به رونق اقتصاد کشور کمک می‌کند و منجر به بی‌اثر کردن تحریم‌ما می‌شود همچنین می‌تواند تحریم‌ها را شکست دهد و فشار را از روی سفره مردم بردارد و منجر به بهبود  افزایش اشتغال در کشور شده و آبروی‌مان را نزد آیندگان حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =