حمایت خانواده شهدا از رئیسی با طوماری 10 هزار امضا

نشست خبری خانواده شهدا در حمایت از آیت الله رئیسی در خبرگزاری فارس برگزارشد؛ خانواده شهدا با انتقاد از تحریف آرمان‌های انقلاب در دولت فعلی اعلام کردند که کارنامه تحول‌گرایی آیت الله رئیسی می‌تواند مشکلات و ضعف‌ها را رفع کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، نشست خبری خانواده شهدا در حمایت از آیت الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خبرگزاری فارس برگزار شد.

در این نشست، سمیه بروجردی فرزند شهید سردار محمد بروجردی، رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن، محمدمهدی و حامد فخری‌زاده فرزندان دانشمند شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده، محدثه نجفی‌رستگار فرزند شهید سردار کاظم نجفی رستگار، امیر حسین یزدانی فرزند شهید سردار علیرضا یزدانی، زهرا کاوه فرزند شهید سردار محمود کاوه، سیدسجاد صفوی فرزند شهید سردار سیدمحسن صفوی و همچنین روح‌الله سلگی رئیس کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی حضور داشتند.

** فرزند شهید بروجردی: کارنامه‌ نامزدها مهم است نه آرزوی آنها/ عملکرد آیت‌الله رئیسی کاملاً واضح است

سمیه بروجردی فرزند شهید سردار محمد بروجردی در این نشست اظهار داشت: ما در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 هستیم که این انتخابات، اولین انتخابات در قرن جدید است. انتخابات بسیار مهمی است که سرنوشت کشور را رقم می‌زند. ما به یک چشم‌انداز بسیار مهم نیاز داریم زیرا شهدا برای اعتماد مردم و انقلاب خون‌شان را دادند.

وی افزود: وقتی پدر من در کردستان تمام هم و غم خود را به این موضوع می‌گذارد که اعتماد مردم کردستان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی جلب کند و وقتی در زندان‌های سیاسی نشست صمیمی و گفت‌وگو را با زندانیان برای جلب اعتماد آنها آغاز می‌کند معنایش همین است در حالی که او برای این کار هیچگونه اسلحه و یا سلاح سردی را نداشت و فقط برای آنکه این اعتماد جلب شود این کار را انجام داده است.

فرزند شهید بروجردی تصریح کرد: وقتی پدر من در کردستان سازمان پیشمرگان کرد را تشکیل داد و صف مردم را از صف منافقین جدا کرد برای آن بود که به مردم اعتماد داشت و سعی کرد اعتماد آنها را افزایش داده و همه را زیر پرچم جمهوری اسلامی گرد آورد.

وی اظهار داشت: مسئولین ما امروز موظف هستند برای این جلب اعتمادی که در طول سال‌های گذشته انجام شده است را حفظ کنند و اگر خدشه‌ای به این موضوع وارد شود بایستی تلاش کنند این اعتماد افزون شود تا زمانی که مسئولین ما درگیر بازی‌های سیاسی بوده و با تقسیم‌بندی‌های جناح‌ها و بازی‌های سیاسی سروکار دارند مردم خسته هستند و آنها هم درگیر موضوعات روزمره خود خواهند بود و تا زمانی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند و جوان‌شان بیکار است و درگیر جهیزیه هستند نمی‌توانند با بازی‌های جناحی و سیاسی مسئولین کنار بیایند.

فرزند شهید سردار بروجردی گفت: ما از مسئولین این خواهش را داریم که در آستانه تشکیل دولت جدید تلاش کنند خدشه‌ای که به اعتماد وارد شده است را جبران کنند. من از همه عموم می‌خواهم که در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند این در حالی است که کم‌لطفی‌های زیادی در سال‌های اخیر به مردم شده است.

وی افزود: اگر خانه‌ای را غبار گرفته بایستی دست به دست هم بدهیم و این غبار را تمیز کنیم؛ نمی‌توانیم آن را ویران کنیم بلکه بایستی کمک کنیم این غبار را برطرف کرده و با حضور حداکثری و با انتخاب اصلح این کار را انجام دهیم. این اعتمادی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و خون‌های بسیاری پای آن ریخته شده است و تعداد زیادی جوان خون خود را برای این راه داده‌اند را حفظ کنیم و بر این اعتماد به نظام بیفزاییم.

سمیه بروجردی تصریح کرد: مردم ما از مسئولین توقع بیش از این دارند و از آنها می‌خواهند در مدیریت و نظارت‌شان و وظایف‌شان به خوبی عمل کرده و کوتاهی نکنند. امیدواریم با حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح انتخاب خوبی در 28 خرداد 1400 اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: وقتی ما حرف از عدالت می‌زنیم و وقتی مردم دغدغه‌های خود را نظیر اقتصاد، اجرای عدالت و شغل را بیان می‌کنند؛ این موضوعات را بایستی در بین هفت کاندیدا پیدا کنند و اگر مردم به خوبی توجه کرده و شرایط را بسنجند متوجه می‌شوند کسی که خودش را به خوبی نشان داده و کارنامه مؤثری دارد شخصی غیر از آیت‌الله رئیسی نیست.

فرزند شهید سردار بروجردی افزود: بخشی از اظهارات نامزدهای انتخابات مبتنی بر برنامه است و بخشی از این اظهارات آرزوی نامزدها است. لذا ما باید بدانیم که ما هم‌اکنون در یک پیچ تاریخی قرار داریم که می‌طلبد فردی در رأس دولت قرار گیرد که کارنامه خوبی از خود نشان دهد که کاملاً واضح است که این کارنامه در دستان آیت‌الله رئیسی است و هیچ کسی در بین این هفت نفر چنین کارنامه‌ای را ندارد.

وی گفت: مردم باید دقت کنند و بدانند که مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود و همین موضوع باید ملکه ذهن اذهان عموم در 28 خرداد 1400 باشد.

** پدر شهید احمدی روشن: نباید تجربه تلخ گذشته تکرار شود/ عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه در 40 سال انقلاب بی نظیر است

رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن در این نشست اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی سرنوشت هیچ ملت و قوم و کشور و شخصی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنها بخواهند؛ واقعیت آن است که ما در مرحله‌ای قرار داریم که سرنوشت گذشته و چند سال قبل بایستی تغییر کند. تغییر دادن این سرنوشت مستلزم دو وظیفه بزرگ است که یکی از آنها انتخابات است و دیگری انتخاب.

وی گفت: انتخابات به این معنی است که همه باید در یک روز و با ساعت خاصی در حوزه‌های رأی‌گیری حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند؛ تعبیر من و فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب آن است که این حضور در سر صندوق‌های رأی یک واجب شرعی است و واقعیت آن است که همه مردم اعم از مسلمان و اقوام دیگر و طرز فکرهای دیگر بایستی در روز 28 خرداد در سر صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند که این موضوع به عبارتی بخشی از واجبات ما محسوب می‌شود.

احمدی روشن تاکید کرد: انتخاب اصل مسئله است و اینکه ما بایستی بهترین و اصلح‌ترین را انتخاب کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است و بایستی واقعیت آن باشد که تجربه تلخ گذشته نباید تکرار شود و همان فرمایش بزرگان است که نبایستی مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده شود.

وی ادامه داد: ما بایستی بدانیم چه کسی را انتخاب می‌کنیم. مقام معظم رهبری در روز اول فروردین سال 1396 در حرم مطهر رضوی فرمودند که هرگاه یک نیروی انقلابی و پرکار در کشور مسلط شد کارها پیش رفته است و هرگاه یک نیروی غیر انقلابی و بی‌تحرک و ناامید مسلط شده است متأسفانه کارها یا عقب افتاده و یا منحرف شده است.

پدر شهید احمدی روشن یادآور شد: از اول انقلاب اسلامی تاکنون هرگاه یک نیروی انقلابی و پرکار در هر جا مسلط بر کار بوده است کارها بسیار پیشرفت داشته است و ما خاطرمان هستم که همت‌ها، چمران‌ها، بروجردی‌ها، صیادها و ... در کارهای‌شان بسیار مسلط بودند و کارها پیش رفته است. ما در جنگ با دست خالی و با حضور نیروهای انقلابی و پرکار به پیروزی رسیدیم.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته ما به عینه این موضوع را لمس کرده‌ایم و با گوشت و پوست و خون خود واقعیت‌ها را دیده‌ایم؛ به دلیل اینکه یک نیروی غیر انقلابی بر کشور مسلط بوده است صنعت هسته‌ای مضمحل شده است و 450 کیلو غنی‌سازی 20 درصد داشتیم که متأسفانه اکسید شد. 10 تن و 700 کیلوگرم اورانیوم 3.5 درصد داشتیم که به 300 کیلو کاهش پیدا کرد و از 19 هزار سانتریفیوژ نسل یک که حاصل زحمات و کارهای جهادی مصطفی احمدی‌روشن و امثال او بوده است فقط هزار دستگاه از آن باقی مانده است که تمامی این دستاوردها به پای دشمنان‌مان ریخته شده و دیگر چیزی باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: ما اشتباه کردیم و یک انتخاب بد داشتیم لذا انتخاب خوب بسیار اهیمت دارد؛ ما نبایستی نگاه کنیم که چه کسی چه چیزی می‌گوید؛ این در حالی است که برخی افراد اظهارنظر خوبی دارند ولی پرونده و عملکرد گذشته‌اش از عملکرد بالایی برخوردار است. واقعیت آن است وقتی بررسی اجمالی انجام می‌دهیم متوجه می‌شویم که حضرت آیت‌الله رئیسی در گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. آیت‌الله فردی پرکار، ا نقلابی و امیدوار است که می‌توانند مشکلات کشور را حل و فصل کند. هر جا که آیت‌الله رئیسی گمارده شده به لطف خداوند کارها به خوبی پیش رفته است و وقتی او به عنوان تولیت حرم مطهر علی‌ بن موسی الرضا (ع) منصوب شد کارهای بسیار بزرگی انجام داد و تحولات بسیاری صورت گرفته که در پرونده‌اش مشخص است و وقتی به ریاست قوه قضاییه گمارده می‌شود کار شگفت‌انگیزی انجام داد که بعد از انقلاب تاکنون بی‌سابقه است.

وی در پایان تاکید کرد: عملکرد آیت‌الله رئیسی ثابت کننده فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند هرجا یک نیروی ا نقلابی، پرکار و امیدوار مسلط شود کارها پیش رفته است و شک ندارم که ایشان مأخوذ به حیا هستند و همه حرف‌هایی که بایستی برخی جاها بزنند را بیان نمی‌کنند ولی ایشان را بایستی در عمل امتحان کرد زیرا او امتحانات خود را به خوبی پس داده است.

** فرزند شهید فخری‌زاده: استمرار وضع موجود باعث نابودی اقتصاد و کشور می‌شود/ رای به آیت الله رئیسی رای به تغییر وضع موجود است

محمدمهدی فخری‌زاده فرزند دانشمند شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده در این نشست اظهار داشت: مشارکت مردم در طول سنوات گذشته و انتخابات‌های پیشین اینگونه است که مردم هوشمند بوده و فریب تحریک‌های دشمنان و کارها و اعمال شرکای آنها در داخل را نمی‌خورند.

وی افزود: وضعیت فعلی در کشورمان بسیار عجیب است و اگر نگاهی به آن بیندازیم متوجه می‌شویم که هیچ کشوری در تاریخ وجود ندارد که در این حد مورد حمله و هجمه و مقابله همه جانبه از طرف کل دنیا قرار گیرد؛ بسیاری از مشکلاتی که امروز در کشور داریم به دلیل فشارهایی است که صورت می‌گیرد ولی توجیحی برای سوءمدیریت و ناکارآمدی و عدم ایفای وظایف نیست. این در حالی است که هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که چنین حمله و هجمه‌ای علیه آن صورت گرفته باشد البته این حملات و هجمه‌ها مربوط به تاریخ فعلی نیست.

فرزند شهید فخری‌زاده عنوان کرد: چشم‌ داشتن دشمنان و دست‌یازی آنها به ایران در طول تاریخ همواره وجود داشته است البته این موضوع به دلایل مختلف مانند منابع و وضعیت سوق‌الجیشی و دسترسی‌ها و ... است. استقلال و عدم وادادگی توسط کشورمان در برابر دشمنان از اهمیت بالایی برخوردار است و هرگاه در برابر دست درازی‌های کوتاه می‌آییم و راه دشمن و مخالف را باز می‌گذاریم دچار خسران می‌شویم. ولی اگر بر سر خواسته‌ها و اعتقادات و منافع ملی کشورمان ایستادگی می‌کنیم صدای دشمنان در می‌آید و تحریم‌ها علیه کشورمان شروع می‌شود.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند که انقلاب اسلامی از خارج قابل فروپاشی و تغییر نیست مگر آنکه از داخل اقدامی صورت گیرد که متأسفانه در طول چند وقت اخیر آنچه می‌بینیم مشخص کننده آن است که آنهایی که به دنبال از بین بردن کشور و انقلاب هستند به خوبی موضوع را درک کرده‌اند ولی اقدامات سوء آنها علیه کشورمان منجر به ایجاد زحمات زیادی برای ملت بزرگ ایران شده و خانواده‌ها آسیب‌های زیادی را دیدند.

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: متأسفانه در طول سال‌های اخیر سرمایه‌های بزرگ ملی کشورمان از دست رفته است. ضمن اینکه توجه ویژه به معادن نداشته و به سمت خام‌فروشی رفتیم و عملاً توجهی به تولید نداشتیم همچنین کشاورزی و شیلات را از دست دادیم که جبران آن بسیار سخت است اما شدنی است به شرطی که نگاه درست داشته باشیم و به جای معطوف شدن به کمک‌های خارجی به توان و ظرفیت‌های بالای کشور توجه کرده و تولید در کشورمان را نجات دهیم.

وی با تاکید بر اینکه به آیت الله رئیسی رای می‌دهم ادامه داد: تغییر وضع فعلی صددرصد امکانپذیر است به شرطی که نگرش خود را تغییر دهیم و بدانیم که غرب قرار نیست کاری برای ما کند زیرا منافع ما با منافع آنها در یک راستا نیست و اگر قرار باشد به سمت منافع جمهوری اسلامی گرایش پیدا کند بایستی از منافع ملت خود عبور کند و مسلماً منافع خود را رها نخواهد کرد چرا که منافع ملت آنها مغایر منافع جمهوری اسلامی است. این در حالی است که ما به دنبال آن هستیم که کشورهایی که منافع‌شان با منافع جمهوری اسلامی مغایر است به ما کمک کرده و مشکلات ما را حل و تحریم‌ها را حذف کند.

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: برخی افراد برای حذف تحریم آویزان غربی‌ها می‌شوند طوری شرایط را بیان می‌کنند که گویی همه مشکلات گردن تحریم‌ها است و بیان می‌کنند تا زمانی که موضوع تحریم‌ها حل نشود مشکلات و معضلات کشور حل نخواهد شد آیا اینگونه است؟

وی افزود: بخش اعظم مسائل و مشکلات کشورمان به دلیل مشکلاتی است که در داخل ایجاد کرده‌اند که این کارها یا عامدانه است یا غیرعامدانه؛ رفع تحریم از خارج صورت نمی‌گیرد این در حالی است که رفع تحریم فقط با افزایش اقتدار و تولید داخلی صورت می‌گیرد و اگر قدرت‌مان را افزایش دهیم می‌توانیم تحریم‌ها را حذف کنیم.

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: نباید با سیاست ذلیلانه به دنبال آن باشیم که غربی‌ها به ما لطف کنند و تحریم‌ها را حذف کرده و دست‌شان را از گلوی‌مان بردارند؛ متأسفانه برخی افراد از موضوع مذاکره با غربی‌ها برای رفع تحریم دفاع می‌کنند و اگر چنین سیاستی ادامه پیدا کند دیگر نه چیزی از اقتصاد باقی می‌ماند و نه از کشور ضمن اینکه عزت جمهوری اسلامی هم از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مردم باید به کارنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نگاه کنند و بدانند رای به آیت الله رئیسی رای به تغییر وضع موجود است افزود: بایستی به سمت تولید و نگاه به داخل و افزایش اقتدار پیش برویم این در حالی است که تولید به رونق اقتصاد کشور کمک می‌کند و منجر به بی‌اثر کردن تحریم‌ما می‌شود همچنین می‌تواند تحریم‌ها را شکست دهد و فشار را از روی سفره مردم بردارد و منجر به بهبود افزایش اشتغال در کشور شده و آبروی‌مان را نزد آیندگان حفظ خواهد کرد.

** فرزند شهید نجفی رستگار:‌ باید یک رئیس جمهور انقلابی روی کار بیاید/ تحول‌گرایی و عملکرد آیت الله رئیسی قابل کتمان نیست

محدثه نجفی‌رستگار فرزند شهید سردار کاظم نجفی رستگار در این نشست اظهار داشت: 50 سال حکومت در این کشور در دستان رژیم پهلوی بود و اتفاقات و سیاست‌های خاصی نظیر فقیه نگه داشتن مردم و درگیری آنها به مسائل فرعی باعث شد که آنها به فکر مسائل اصلی و رفع مشکلات برنیایند و عملا رژیم پهلوی با تشریفات فراوان کاری کردند که مقادیری از خاک این مرز و بوم را به دیگران دادند و چون مردم خیلی از این موضوع اطلاعی نداشتند اعتراضی هم صورت نگرفت.

وی افزود: با تدبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل (ره) حاکمیت در کشور از سیستم پادشاهی به جمهوری اسلامی تغییر پیدا کرد و مردم هم از آن حمایت کردند؛‌ حضرت امام معتقد بودند که حکومت یک طرف باشد و مردم هم طرف دیگر و بایستی تعامل بین این دو وجود داشته باشد و اگر دولت نسبت به مردم تواضع نداشته باشد حتما مشکل به وجود می‌آید.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار تصریح کرد: مشکل اساسی و فعلی کشور موضوع عدالت است و حتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره کرد و فرمودند که ما در پیشرفت، پیشرفت کرده‌ایم اما در موضوع عدالت نه؛ اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در کشورمان رخ داده است متوجه می‌شویم از نظر زیرساختی و آب و برق و گاز امکانات خوبی به شهرها و روستاها منتقل شده است این در حالی است که در دوران شاهنشاهی برخی راه‌ها و جاده‌ها را به صورت موقت احداث کرده بودند و نقاطی که محل عبور و مرور توریست‌ها بود مطلوب بود و سایر نقاط چنین رویه‌ای را نداشت. این در حالی است که ما از نظر آبادانی و پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشتیم ولی متأسفانه وقفه‌ای در عدالت رخ داده است که دلیل آن افتادن کار به دست لیبرال‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما تا کنون رئیس‌جمهور انقلابی نداشته‌ایم و مردم بایستی در انتخابات پیش‌رو به یک فرد انقلابی و با کارنامه رأی دهند.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و سیاست بسیار والا و برتری در حال هدایت کشور هستند و استمرار دشمنی استکبار جهانی به دلیل موقعیت خاص جمهوری اسلامی است و حتی کشورهای خارجی احترام ویژه‌ای را برای ایشان قائل هستند زیرا مدیریت ایشان در کشور بی‌نظیر است.

وی گفت: وجود سیاست و امنیتی خاص با وجود آنکه رفاه و معیشت نسبی در کشور که بخشی از وظایف رئیس‌جمهور محسوب می‌شود وجود ندارد مردم نگران شده و دغدغه دارند این در حالی است که اگر رئیس‌جمهور انقلابی را انتخاب کنیم که در کنار رهبر معظم انقلاب بتواند کارهای جمهوری اسلامی را پیش ببرند و عملا به مرحله تکامل برویم تا حد بسیار زیادی از دغدغه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: بسیاری از شهدا برای آرامش مردم جان خود را از دست دادند و به جبهه‌ها رفتند و هیچکس نمی‌تواند شرایط خانواده شهدا را درک کند چرا که تا زمانی که 8 سال دفاع مقدس بود آنها درگیر جبهه بودند و بعد از آن هم بسیاری از شهدا، سرداران درگیر وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران بودند و تلاش کردند تا معیشت و اقتصاد آنها را تأمین کنند و عملاً شهدا، ایثارگرانه تلاش می‌کردند خدشه‌ای به ملت بزرگ ایران وارد نشده و در رفاه و امنیت به سر ببرند، لذا بایستی این راه ادامه پیدا کند.

وی گفت:‌ اگر بخواهیم تحولی در کشور ایجاد کنیم بایستی با انتخاب یک رئیس‌جمهور انتخابی به این سمت و سو برویم هر چند که در چند سال اخیر وضعیت کشور بسیار بحرانی شده است اما همواره باید امید داشت و مردم هم به این نتیجه رسیده‌اند که بایستی جناح‌های سیاسی‌ کنار گذاشته و رئیس‌جمهوری توانمند، دلسوز، با کارنامه و تحول‌گرا را انتخاب کنند که در بین نامزدهای انتخابی ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله رئیسی چنین شاخصه‌هایی را دارد.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس‌جمهوری که در کنار رهبری باشد و دلسوز واقعی مردم باشد می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های کشور را رفع کند.

وی گفت:‌ آیت الله رئیسی محور یک جریان تحول‌گرای درون انقلاب محسوب می‌شود و حضور وی در رأس قوه مجریه می‌تواند منجر به برون‌رفت کشور از شرایط فعلی کشور شود، دفاع از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مربوط به یک حزب و جناح نیست بلکه دفاع از یک جریان انقلابی است.

وی افزود: از مردم می‌خواهم برای آنکه فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تحقق عینی پیدا کند بایستی فردی که به این موضوع کاملاً واقف بوده و تحول‌گرایی را همواره سرلوحه کارهای خود قرار داده و کارنامه‌اش را چنین چیزی را نشان می‌دهد به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی از ذخایر انقلاب محسوب می‌شود و بایستی همگی با انتخاب او در انتخابات پیش‌رو، رئیس‌جمهور مقتدر و قوی انتخاب کنیم که اگر اینگونه شود ضعف دولت فعلی و دولت‌های پیشین مانند بی‌تحرکی و وادادگی عقلانی و تحریف‌ها و دیپلماسی‌های التماسی و اشرافیت دولتی برطرف خواهد شد.

** فرزند شهید یزدانی: نباید انقلاب تاوان اشتباهات دولت فعلی را بدهد/ تحول بزرگ توسط آیت الله رئیسی ایجاد می‌شود

امیر حسین یزدانی فرزند شهید سردار علیرضا یزدانی در این نشست اظهار داشت: به نظر می‌رسد که باید برای موضوعات کشور شمشیر برداشت و جنگید و اگر این کار را نکرده و روشنگری نکنیم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از بین می‌رود و دیگر چیزی برای‌مان باقی نمی‌ماند.

وی افزود:‌ برخی مسئولین به نظر می‌رسد که بارشان را بسته‌اند و در حال جمع‌وجور کردن کارها برای رفتن هستند و نگرانی هم دیگر ندارند و گویا آنها معتقدند که چیزی از دست نمی‌دهند اگر انقلاب از بین برود و آنها اصلاً نگران از بین رفتن روز افزون معیشت مردم نیستند و به نظر می‌رسد وقتی آنها دل‌شان برای چیزی نمی‌سوزد به دلیل عدم نگرانی مردم ( جمهور) و انقلاب( اسلام) است.

فرزند شهید یزدانی گفت: چرا باید موشک به عنوان عامل بازدارندگی و دفاع و وسیله جنگ ما مورد طمع سوداگران غرب‌پرست قرار گیرد و چرا باید دائم برخی‌ها در خارج از کشور مذاکره کرده و مرتب به غربی‌ها بگویند نگران نباشید ما چیزی نداریم و نه موشک و سلاح وحشتناک داریم و نه وسیله دیگری برای دفاع؛ چرا باید مرتب دل دنیا را آرام کنیم و نگرانی‌ آنها را از بین ببریم و بگوییم که جمهوری اسلامی چیزی ندارد.

وی تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی حجم زیادی موشک سر ملت ایران فرود آمد و شهدای زیادی را دادیم؛ چرا نباید موشک داشته باشیم این در حالی است که رئیس جمهور فعلی در آن دوران که فرمانده پدافند کشور بود زیر کولر بود ولی تعداد زیادی از شهدا و بسیجیان و پاسداران و ارتشی‌ها در حال دفاع از مرزهای کشور بودند؛ در آن دوران هنوز شما دکترای پروازی خود را در انگلیس شروع نکرده بودید در حالیکه پدران فرزندان شهدا برای ساخت و تقویت موشک‌های سپاه در بیابان‌های کشور شهید داده و خاک می‌خوردند. این در حالی است که وزرا و معاونین شما برای پنج کیلومتر بیشتر و یا 100 کیلومتر کمتر برد موشک‌ها مذاکره می‌کنند و پژوهش‌های سنگین موشکی که صورت گرفته را از بین می‌برند.

فرزند شهید یزدانی عنوان کرد: سردار شهید طهرانی مقدم هیچگاه در منزل حضور نداشت و آرام و قرار هم نداشت ولی نتیجه وضعیت فعلی آن شده است که نه پدر موشکی وجود دارد و نه دانشمندان هسته‌ای و نه پدر هسته‌ای و نه حاج قاسم و مشخص نیست که چرا وضعیت به گونه‌ای شد که همه اینها را از دست داده‌ایم در حالیکه به نظر می‌رسد هر کدام از این افراد کالای یکی از معاملات برخی مسئولین شده است.

وی گفت: چرا باید دائم به طرف مقابل بگوییم از چیزی نترسید و ما هیچ چیزی نداریم و مرتب به آنها اعلام کنیم که نگران ما نباشد و ما هیچگونه سلاحی در اختیار نداریم.

فرزند شهید یزدانی با تأکید براینکه برخی مسئولین در دولت فعلی اصول مذاکره را نمی‌دانند و زبان دنیا را هم نمی‌دانند، گفت: آیا شما زبان دنیا را بلدید که از همه چیز کوتاه می‌آیید؟ در حالیکه زبان دنیا زبان زور است و 5 یا 6 کشور در زمره قلدران جهان محسوب می‌شوند و تا زمانی که اتفاق خاصی در دنیا رخ ندهد زبان زور زبان دنیا است.

وی افزود: هشت سال است که دولت فعلی احساس ضعف می‌کند؛ کجای دنیا اظهار ضعف، زبان دنیا بوده است. با اظهار ضعف چه چیزی به دست می‌آید بگویید ما هم بدانیم. متأسفانه مردم ما به ترسیدن از لیبرال‌ها عادت کرده‌اند و آنقدر لیبرال‌ها دیکتاتور مآبانه اجازه حضور یک انقلابی دلسوز را به مردم نداده‌اند و آنقدر این افراد را تخریب می‌کنند که همگان از آن ترسیده‌اند این در حالی است که تاکنون ما رئیس جمهور انقلابی نداشته‌ایم و حتی آن فردی که اعلام می‌کرد در زمره این جریانات سیاسی نبوده است می‌گوید لیبرال دمکرات هستم و در دور اول ریاست جمهوری به صورت ناشناس و در مقابل جریان نه به آقای هاشمی رأی آورد و در دور دوم هم جلوی یک نفر در کشور ایستاد.

فرزند شهید یزدانی گفت: مردم باید یکبار به رئیس جمهوری اعتماد کنند که دلش برای مردم می‌سوزد؛ آنها نگران چیزی نیستند و انقلاب کالایی برای این افراد و بازی با افکار عمومی محسوب می‌شود و وقتی این افراد موضوع رفراندوم را مطرح می‌کنند به نظر می‌رسد که این موضوع کالای بازی آنها است. لذا بایستی یک بار به یک انقلابی که به دنبال خدمت به کشور است رأی دهند.

وی افزود: چرا باید انقلاب تاوان اشتباهات ما را بدهد؛ دولت‌های ضدانقلابی که در کابینه‌شان ضدانقلاب، جاسوس و منافق داشته‌اند و علیه خون شهدا اقدام کرده‌اند و آنها کشور را به این روز انداخته‌اند چرا نباید از سوی مردم کنار گذاشته شوند و چرا ملت بایستی تاوان کار آنها را بدهد. یکی از بزرگترین گناهان کبیره آنها ناامید کردن و ترویج یأس در بین مردم و سیاه‌نمایی در کشور است این در حالی است که تمام وجهه‌ای که آنها از انقلاب درست کرده و آینده‌ای برای کشور ترسیم کرده‌اند سیاه‌نمایی و ناامیدی است و آنها به اسم تدبیر و امید آمده‌اند و تنها چیزی که برای ملت باقی گذاشته‌اند ناامیدی، سیاهی و تباهی است.

فرزند شهید یزدانی خاطرنشان کرد: متأسفانه هر روز از خدم، حشم و دختر و پسر و همسر و اقوام و سوءمدیریت و فساد و تخلف و رانت و ... برخی مدیران فعلی خبر منتشر می‌شود. در حالیکه میزان حال فعلی افراد است؛ مردم؛ اینها همان جریان لیبرال و منافقینی هستند که ا مام (ره) در وصیت‌نامه‌اش به آن اشاره کرده‌اند و نبایستی مردم به آنها اعتماد کنند.

وی افزود: نتیجه برادر علی، برادر امیر، برادر حسن و برادر حسین زمان جنگ تبدیل به دکترای حقوق از انگلیس و دکترای اقتصاد از کانادا و لاکچری‌ بازی‌های مسئولین شده است در حالیکه حاصل برادر برادرهای جنگ، پیروزی شده است و نتیجه لاکچری‌ بازی آقایان وضعیت فعلی معیشتی اقتصادی و سفره خالی خانوارها شده است.

فرزند شهید یزدانی گفت: این افراد چند کلیدواژه به کار می‌برند؛ فیلترینگ، حجاب، دیوار، توقیف، کنسرت؛ در حالیکه همه اینها دروغ است و وقتی می‌خواهند حواس ملت ایران را پرت کنند و نبینند که زندگی‌شان می‌چرخد یا نمی‌چرخد این جملات را به کار می‌برند ولی آنها باید توضیح دهند که قیمت دلار، مسکن و ... چند است؟

وی ادامه داد: مردم اگر احساس می‌کنند که باید یک تحول بزرگ در کشور به وجود آید به کسی رأی دهند که برنامه‌هایش از کارنامه‌اش تهیه شده است و وقتی برنامه‌اش را ارائه می‌دهد چیزهایی می‌گوید که انجام داده است. چرا که او ظرف دو تا سه سال گذشته به هر آنچه که گفته عمل کرده و تحول‌آفرین بوده است و تنها فردی که اینگونه است آیت‌الله رئیسی است و او می‌تواند حداقل تا 1404 بیشترین مشارکت، امید، آرامش را در میان مردم به وجود آورد.

** فرزند شهید فخری‌زاده: اگر سال 92 آیت‌الله رئیسی انتخاب شده بود پدرم امسال رای می‌داد

حامد فخری‌زاده فرزند دانشمند شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده در این نشست اظهار داشت: باید به اصل اهداف و دلایل شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تدوین و ترسیم شده توجه کنیم و بدانیم که تمامی انتخابات گذشته در راستای نیل به اصل نظام است و این تنها حکومت و نظامی است که برمبنای انتخابات شکل گرفته است.

وی افزود: حق تمامی احاد مردم است که در انتخابات شرکت کرده و در سرنوشت کشور و آینده انقلاب و ایران اسلامی شرکت کنند ضمن اینکه این موضوع یک وظیفه ملی و شرعی هر فرد محسوب می‌شود.

فرزند شهید فخری‌زاده عنوان کرد: ما در کشور در شرایطی با برخی مشکلات و معضلات روبه‌رو هستیم و برخی معضلات و مشکلات از مسئله گذشته و به بحران تبدیل شده‌اند که هم‌اکنون می‌توانیم به بحران اقتصاد، بحران معیشت و بحران بیکاری و اشتغال و مسائل سیاسی درون مرزی و مسائل سیاسی برون‌مرزی، بحران دیپلماسی و بحران‌های دیگر اشاره کنم. این در حالی است که من برخلاف برخی اظهارات که می‌گویند این بحران‌ها بر اثر سوءمدیریت ایجاد شده است معتقدم این بحران‌ها عامدانه از سوی برخی افراد عملیاتی شده چرا که این بحران‌ها موضوعی نیست که نتوانیم آنها را حل و فصل کنیم و نمی‌توان آن را فقط به سوءمدیریت و عدم نظارت ربط داد.

وی ادامه داد: وقتی به فرمایشات مقام معظم رهبری و خط‌دهی ایشان برای حل بسیاری از مشکلات نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که برخی آقایان نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند و به این نتیجه می‌رسیم که بحران‌های مذکور خروجی سوءمدیریت و عدم توانمندی نیست بلکه خروجی نخواستن است که این نخواستن یا عامدانه است یا غیرعامدانه.

فرزند شهید فخری‌زاده اظهار داشت: ما نیازمند فردی سالم، صادق، کارآمد و فراجناحی هستیم و باید فردی در رأس قوه مجریه قرار گیرد که نه تنها باعث شیوع فساد نشود بلکه برای مقابله با فساد در این قوه و ریشه‌کن کردن آن در بخش های مختلف کشور از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: فردی که با مردم صادق باشد و حرف محکم بزند و دارای کارنامه‌ای درخشان و کارآمدی توانمند و فراجناحی باشد یقیناً می‌تواند مشکلات را حل و فصل کند؛ قطعاً در تمامی جناح‌های کشور افراد توانمند وجود دارند ولی مهم آن است که ما با شایسته‌سالاری و شایسته‌محوری حرکت کنیم.

فرزند شهید فخری‌زاده با ذکر خاطره‌ای از این دانشمند هسته‌ای گفت: پدرم معتقد بود که اصلاح‌طلب، اصولگرا و ... مانند جریان شیعه و سنی و فرق مختلف زاییده دست استعمار هستند و روزگاری دین را دچار چند دستگی و فتنه‌گری می‌کنند و روز دیگر جریانات سیاسی را مورد هدف خود قرار می‌دهند. این در حالی است که هیچکدام از امامین انقلاب، جریان جناحی را پیش نبرده و جناحی عمل نکرده‌اند و همواره فراجناحی بوده‌اند.

وی افزود: کاندیدای اصلحی که در بین هفت نامزد وجود دارد که هم صادق و سالم است و هم کارنامه داشته و فراجناحی عمل می‌کند آیت‌الله رئیسی است. این در حالی است که خود من در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری به آیت‌الله رئیسی رأی دادم و چه بسا شاید اگر مردم در دوره قبلی آیت‌الله رئیسی را انتخاب می‌کردند امسال هم شهید فخری‌زاده رأی دادن داشت.

** فرزند شهید کاوه: آیت الله رئیسی فراجناحی و تحولگراست/ باید اعتماد مردم به نظام بازگردد

زهرا کاوه فرزند شهید سردار محمود کاوه در این نشست اظهار داشت: پدران ما در اوج جنگ و در مناطق مختلف غرب کشور و کردستان در فرماندهی جنگ سخت حضور داشته و علاوه بر این در فرماندهی جنگ نرم هم حضور جدی داشتند و عملا این سرداران شهید در مراوده با هموطنان کرد زبان‌مان سعی می‌کردند اعتماد از دست رفته آنان را که قبل از انقلاب بود به سمت جمهوری اسلامی جلب کنند. این در حالی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون فراوانی ریخته شده و بایستی برای آبیاری این درخت اعتمادها را افزایش داد.

وی افزود: به واسطه اعتمادی که بسیاری از سرداران شهید در قلوب مردم کردستان ایجاد کرده بودند، بسیاری از مردم کردزبان نام کاوه را بر فرزندان خود گذاشته بودند.

فرزند شهید سردار کاوه تصریح کرد: خیلی راحت می‌توانیم اعتماد از دست رفته را بازگردانده و مردم همچنان در مسیر جمهوری اسلامی باشند. این در حالی است که در سال‌های گذشته نوع رفتارها و مدیریت بخش‌های مختلف دولت به سمت و سویی بوده که منجر به کاهش سرمایه‌های اجتماعی نظام شده است.

کاوه خاطرنشان کرد: کسانی که دست‌شان به خون پدران ما آلوده است، اعم از رسانه‌های معاند و سعودی، آمریکایی، منافقین و داعشی‌ها سعی می‌کنند که نارضایتی‌های مردم ایران را برجسته‌سازی کرده و آن را به کل نظام تعمیم بدهند، در حالی که نارضایتی مردم از نظام نیست بلکه از دولت است. البته این نارضایتی‌ها به دلایل و مشکلات بسیار دردناکی به وجود آمده است.

وی افزود: اگر شرایط به وجود آمده موجب خم شدن کمر مردم شده است، منجر به شکسته شدن کمر خانواده شهدا شده است.

فرزند شهید سردار کاوه اظهار داشت: در سال 96 بسیاری از پدران و مادران خانواده‌های شهدا نگران بوده و اشک می‌ریختند؛ چراکه وقایع آن سال باعث شد که کاندیدای جبهه انقلاب یعنی آیت‌الله رئیسی رأی لازم را کسب نکرده و فرد دیگری رئیس جمهور شود.

کاوه گفت: متأسفانه خانواده شهدا هم به مانند مردم در اثر مشکلات و معضلات به وجود آمده در چند سال اخیر آسیب‌های زیادی دیده‌اند.

وی اضافه کرد: قطعا وضع موجود خواست شهدا نبوده و مقصران وضع موجود کوچک‌ترین نسبت و قرابتی با شهدا ندارند؛ رسانه‌های معاند با تبلیغات مختلف و تخریب‌های متعدد و دگرگون کردن موقعیت‌های کشور و با ایجاد التهاب و هیجان‌زدگی و با حربه‌های مختلف رسانه‌ای سعی دارند که واقعیت‌ها را طور دیگری نشان دهند و می‌کوشند مسائل اصلی و فرعی را با یکدیگر جابجا کنند و به سمت موضوعات فرعی مانند حجاب زنان، کنسرت و... تغییر دهند.

فرزند شهید سردار کاوه تصریح کرد: رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی تلاش دارند مشارکت در انتخابات آتی پایین باشد و دولت حداقلی روی کار آمده و برآیند آن نظر اکثریت جامعه نباشد. این در حالی است که دشمنان با حربه‌هایی مانند حقوق بشر، تحریم و... سعی دارند فشارها بر ملت ایران را افزایش دهند اما مردم می‌توانند این بهانه‌ها را از دست استکبار جهانی گرفته و با حضور حداکثری خود در انتخابات، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزتمند کنند.

کاوه افزود: عشق به مردم و تعلق خاطر به آرمان‌های انقلاب 57 سرلوحه و شاخص تصمیمات همه ملت باید باشد؛ حمایت از آیت‌الله رئیسی در انتخابات، حمایت از یک جناح نیست؛ چراکه او فراتر از جناح‌هاست، زیرا آقای رئیسی یک فقیه عالمِ مبارز است که ذره‌ای ناخالصی در او وجود ندارد.

** فرزند شهید سردار صفوی: دلسوزان انقلاب ببینند آتش دشمن بر کدام خاکریز فرود می‌آید/ آیت الله رئیسی جاذبه و دافعه علی گونه و سیاست حسنی و شجاعت حسینی دارد

سیدسجاد صفوی فرزند شهید سردار سیدمحسن صفوی در این نشست اظهار داشت:‌ علت اصلی حضور عملیاتی و فیزیکی ما فرزندان شهدا در انتخابات حساسیت انتخابات‌ها است که مؤید این موضوع است ما در هر دوره از انتخابات دشمن برنامه‌های جدیدی را طراحی می‌کند.

وی افزود: در هر دوره از انتخابات دشمن بیشترین خیز را برای لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی برمی‌دارد و خانواده شهدا موظف به پاسداشت خون پدران، فرزندان و برادران شهیدشان هستند که لحظه‌ای انقلاب اسلامی را تنها نگذارند.

فرزند شهید سردار صفوی تصریح کرد: خانواده شهدا موظف هستند نه تنها از جان و مالشان برای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مایه بگذارند بلکه بایستی از آبروی خود هم مایه بگذاریم و برای دفاع از انقلاب و رهبری همواره در خط مقدم باشیم. این در حالی است که کنایه‌های زیادی را از دوست و دشمن می‌شنویم.

صفوی خاطرنشان کرد: 4 سال پیش خانواده شهدا از حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند این در حالی است که در آن دوران خیلی‌ها آشنایی کاملی از آیت‌الله رئیسی نداشتند ولی خانواده شهدا در بررسی‌های متعدد متوجه شدند که آیت‌الله رئیسی جاذبه و دافعه علی‌گونه و سیاست حسنی و شجاعت حسینی دارند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی به مانند شهدا فراجناحی بوده و همواره اعتلای ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برایش مهم است؛ شهدا هم همواره فراجناحی عمل کرده و آرامش ملت بزرگ ایران را آرزو داشتند و به همین دلیل جانشان را تقدیم این آب و خاک کردند.

فرزند شهید سردار صفوی تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده جناحی را منتصب به آیت‌الله رئیسی کند اما خانواده شهدا آیت‌الله رئیسی را فراجناحی می‌داند و علت اینکه خانواده شهدا مجددا محکم‌تر از دوره قبلی از انتخابات از آیت‌الله رئیسی حمایت کرده است آن است که هر وقت دیدیم آتش دشمن در حال فرود آمدن روی یک خاکریز است متوجه می‌شویم که آن خاکریز خودی است و مشاهده می‌کنیم که هم اکنون بیشترین هجمه‌ها علیه آیت‌الله رئیسی است.

صفوی گفت: اگر خود ما در تشخیص دوست کم و کاستی داریم با روش مذکور می‌توانیم متوجه شویم که دوست و دشمن چه کسی است و موضوع کاملا مشخص است البته اگر نخواهیم خودمان را به خواب بزنیم.

وی افزود: دشمنان همواره علیه ایران، اسلام و باورهای ما فعالیت می‌کنند؛ خنثی بودن و سکوت کردن نشانه عاشورایی بودن نیست بلکه بایستی جبهه مشخص بوده و واضح عملیات کرد، خانواده شهدا آماده زخم زبان از دوست و دشمن برای حمایت از آیت‌الله رئیسی است و چون برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا وارد میدان شده نه تنها از خودش می‌گذرد بلکه از آبرویش هم می‌گذرد.

وی گفت: خانواده شهدا برای انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های آن کوتاه نخواهند آمد و برای دفاع از رهبر و ولایت با هیچکس مماشاتی نداشته و خود را سرباز این نظام می‌دانیم.

فرزند شهید سردار صفوی گفت: بهترین سربازی که می‌تواند در کنار رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس‌جمهور خدمت کند حضرت آیت‌الله رئیسی است و امیدوارم مردم قصور دولت‌های گذشته به پای نظام ننویسند و اگر کسی واقعا دلش برای این مرز و بوم می‌تپد باید پای صندوق‌های آراء آمده و بداند که اصلح در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی است.

** تحریف آرمان‌های شهدا در دولت فعلی/ طومار 10 هزار نفری حمایت خانواده شهدا از رئیسی

روح‌الله سلگی رئیس کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در این نشست اظهار داشت: کمیته خانواده شهدا با نظر شخص آیت‌الله رئیسی در ستاد انتخابات شکل گرفته و اعلام کردند این کمیته باید سرآمد تمامی کمیته‌ها باشد چرا که علاقه ویژه‌ای به خانواده شهدا دارم چرا که تلاش زیادی انجام گرفت تا کمیته شهدای ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در تراز خانواده شهدا باشد. این در حالی است که آیت‌الله رئیسی هم شخصیتی متواضعی هستند.

وی گفت: تلاش زیادی صورت گرفت تا از ظرفیت حداکثری خانواده شهدا در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی استفاده شود هر چند که از همه نگاه‌های مختلف هم در این کمیته استفاده کرده‌ایم و تلاش شده است ارکان اصلی ستاد شکل گرفته و در 450 شهرستان مسؤولین کمیته خانواده شهدای آیت‌الله رئیسی حکم گرفته و در حال فعالیت هستند.

رئیس کمیته خانواده شهدای ستاد آیت‌الله رئیسی گفت: یک بیانیه با امضای 10 هزار خانواده شهدا در حمایت از آیت‌الله رئیسی به زودی منتشر خواهد شد که این بیانیه بزرگ‌ترین طومار خانواده شهدا از ابتدای انقلاب تا کنون است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک سیر تحول پیچیده و عجیبی دارد که تا به امروز رسیده است؛ عاشورا قله انقلاب اسلامی است و قیام عاشورا نقطه سرآغاز و آبشخور انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. این در حالی است که در یکصد سال گذشته بیشترین تحول تاریخی را متأثر از عاشورا داشته‌ایم که می‌توانم به قیام 15 خرداد و نهضت تحریم تنباکو و مشروطه و ... اشاره کنم البته این موضوعات نشان می‌دهد مردم کشورمان با یک گذشته اهورایی و عاشورایی تمدن بسیار غنی اعم از ایرانی و اسلامی را داشته و دارند که شرایط فعلی کشور شایسته این ملت بزرگ نیست.

وی تصریح کرد: ما به عنوان فرزندان شهدا مسؤول بازتبیین و بازتعریف آرمان‌های شهدا هستیم چرا که جناح‌های سیاسی تلاش می‌کنند تفسیر خاص سیاسی از آرمان‌های شهدا داشته و آن را تحریف کنند. اما فرزندان شهدا هیچ تعلقی به جناح‌های سیاسی در کشور نداشته و فراتر از آن عمل کرده و آنچه که اصل آرمان شهدا است را تبیین کرده و بدون رتوش آن را تعریف و تفسیر می‌کنند.

سلگی گفت:‌ عشق شهدا به مردم که در فرمایشات فرزندان شهدا وجود دارد مهمترین دال مرکزی اندیشه شهداست چرا که شهدا عاشق ملت بزرگ ایران بودند بیشترین غصه را خانواده شهدا در اثر مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارند می‌خورند و یعنی داغی به اندازه فراغ عزیزانمان داریم در این موضوع وجود دارد و عملاً این داغ بر گرده خانواده شهداست، چرا که قد و کمر خانواده شهدا در اثر فشارهای سال‌های اخیر شکسته شده است چرا که همه مردم دغدغه داشته و نگران هستند این در حالی است که شهدا و خانواده شهدا عاشق مردم هستند.

وی تصریح کرد: حماسه‌ای بزرگ‌تر از 8 سال دفاع مقدس در طول یکصد دهه اخیر در کشورمان و در منطقه وجود ندارد و همه شهدا در این حماسه نقش‌آفرینی کردند؛ ما برای عزتمندی مردم و عزیز بودن ملت بزرگ ایران جان داده، خون داده و نظام و مردم برای ما مهمترین مسأله محسوب می‌شود.

رئیس کمیته خانواده شهدای ستاد آیت‌الله رئیسی گفت: فقر، فساد، ناکارآمدی، انحرافی که امروز در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود آمده بزرگ‌ترین نگرانی ماست و ما ناراحت هستیم از اینکه یک جوان مستعد اما بیکار در جامعه وجود دارد و خانواده شهدا از این وضعیت غصه می‌خورند این در حالی است که ضعف انقلاب اسلامی شهدا،آرمان‌های امامین انقلاب، و قانون اساسی است مظروفی مانند حسن روحانی و غرب‌گراهای دیگر در آن وجود دارند که موجب ناراحتی و ناکارآمدی و ناامیدی مردم می‌شوند؛ در دورانی از انقلاب اسلامی تعدادی از مسؤولین غربگرا و ناکارآمد روی کار آمدند که تعلقی به مردم نداشته و با آرمان‌ها و ارزش‌های ما فاصله زیادی دارند.

وی با بیان اینکه کره‌جنوبی و ژاپن بر اساس ظرفیت و تولید داخلی و توانمندی‌شان روی پا ایستاده و پیشرفت و توسعه فراوانی کردند، گفت: ما هیچگاه درهای کشور را نبستیم و حتی مقام معظم رهبری قائل به مذاکره با خارجی‌ها هستند اما می‌فرمایند نبایستی مسائل کشور معطل مذاکرات شود و نبایستی دوقطبی‌های کاذبی که از طرف برخی مسؤولین ایجاد می‌شود و مرتب به آن می‌دمند را قبول نداشته و نداریم.

رئیس کمیته خانواده شهدای ستاد آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: جریان انقلاب به هیچ وجه این دوقطبی‌های کاذب را نپذیرفته و به رسمیت نمی‌شناسد و آن را دروغ و کذب می‌دانند و تنها دوقطبی که وجود دارد دوقطبی وضع موجود و مخالفین وضع موجود است که حضرت آیت‌الله رئیسی به عنوان قطب مخالف تداوم شرایط فعلی شناخته می‌شود لذا این دوقطبی بسیار مهم است.

وی افزود: خانواده شهدا و فرزندان شهدا این موضوع را قبول ندارند که معضلات و مشکلات کشور گردن نظام جمهوری اسلامی است و قبول نمی‌کنند که این معضلات و مشکلات به دلیل ناکارآمدی و سوء مدیریت دولت فعلی است این در حالی است که دست مسؤولین غربگرا و ناکارآمد به خون شهدای هسته‌ای، شهدای کردستان آلوده است. لذا از همه مردم درخواست می‌کنم ضمن حضور با بصیرت و با مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به آیت‌الله رئیسی بدهند. چرا که ایشان فراجناحی بوده و سوابق ارزشمندی دارند و حتی در روز ثبت‌نام در انتخابات هم اعلام کردند من متعلق به هیچ جناحی نیستم.

وی افزود: فرزندان شهدا در جهت تفهیم و تفسیر آرمان‌های شهدا و دغدغه‌های آنها آنچه که واقعیت دارد را به مردم گفته و می‌گویند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =