انتخابات یک انتفاضه است

جامعه اسلامی دانشجویان واحد تهران شمال در بیانیه‌ای خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام کرد: انتخاب ۱۴۰۰ تنها یک انتخاب نیست بلکه یک انتفاضه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جامعه اسلامی دانشجویان واحد تهران شمال در بیانیه‌ای خطاب به کاندیداهای جبهه انقلاب ریاست جمهوری خواستار اجماع آنها شد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: انتخاب ۱۴۰۰ تنها یک انتخاب نیست بلکه یک انتفاضه است، انتفاضه بازگشت به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی که در جامعه ما عده‌ای از خواص سودجو  و تعدادی از عوام فریب خورده آن را بر باد رفته و تمام شده می دانستند و صحبت از مرگ انقلاب می‌کردند؛ اما چه زیبا گفت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که دشمنان این انقلاب خوراک مور و مار خواهند شد درحالیکه انقلاب اسلامی مستحکم‌تر و جمهوری اسلامی هر روز بالنده‌تر می‌شود.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چشم جهانیان به اراده انقلابی ملت ایران است اراده‌ای که حتی اگر به پیروزی جبهه انقلاب بینجامد ولی این یک پیروزی شکننده بوده باشد بهانه‌ای برای کوردلان خواهد بود تا باری دیگر بر طبل یاس و نومیدی بکوبند و هر چقدر که زورشان می‌رسد توده‌های ایرانیان را از امتداد خط امام و رهبری ناامید ساخته و افق جمهوری اسلامی را مانند افق پیش روی خودشان سیاه جلوه دهند.

در این بیانیه مطرح شده است: در چنین شرایطی ائتلاف و اتحاد همه جانبه جبهه انقلاب اسلامی بدون تردید می‌تواند این افکار خبیثانه را بشکند و مایه روشنی چشم و دل خلق رنج دیده و انقلابی ایران باشد. لزوم اتحاد پشت پرچم چهره‌ای دانشمند، انقلابی، کارآمد و به خصوص با اقبال مردمی قدرتمند بر همه رجال  سیاسی و فعالان ارزشی آشکار است و بدون تردید بین چهره‌های  انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ هیچ شخصیتی به اندازه آیت الله سید ابراهیم رئیسی حفظه الله چنین شاخصه هایی را جمعا ندارد و حتی دشمنان انقلاب اسلامی دریافته‌اند وی چهره وحدت بخش مردم انقلابی خواهند بود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: لذا ما دانشجویان جامعه اسلامی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بر خود لازم می‌دانیم از سایر چهره های  وابسته به طیف انقلابی شامل سعید جلیلی،  امیر حسین قاضی زاده هاشمی، علیرضا زاکانی و محسن رضایی با احترام فراوان به همه آنها درخواست کنیم برای ائتلاف در این راستا به نفع برادر انقلابی سید ابراهیم رئیسی از گردونه انتخابات خارج شده و با این اقدام در قلب امت حزب الله جاودانه شوید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =