همایش «انتخاب اصلح؛ میثاق با شهیدان» برگزار شد

همایش «انتخاب اصلح؛ میثاق با شهیدان» در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با حضور استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سیامک بهاروند در همایش «انتخاب اصلح؛ میثاق با شهیدان» که در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با حضور استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش‌رو و شرکت گسترده آحاد مردم، انتخاب فرد اصلح برای احراز پست ریاست‌جمهوری را مهم‌ترین وظیفه و کلیدی‌ترین مسئله امروز عنوان کرد.

وی با تأکید بر این موضوع که همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: وظیفه امروز ما انتخاب نزدیک‌ترین فرد با آرمان‌های مقدس شهداست، باید فردی را برگزینیم که از پایبندی به آرمان‌های شهدا و امام و رهبری معظم انقلاب لحظه‌ای کوتاهی نکند.

بیمه کشور با انتخاب خوب

مهم‌ترین وظیفه حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح است

حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا امام‌جمعه موقت خرم‌آباد هم با دعوت همگان به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، مردم را به انتخاب اصلح میان گزینه‌های معرفی شده ارشاد کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز جامعه ما به فردی برای ریاست جمهوری نیازمند است که خداترس و مردم‌محور بوده و تمام‌قد در خدمت محرومان و مستضعفان باشد، صداقت و راستگویی، کارنامه قابل‌ قبول در مسئولیت‌های گذشته، پایبندی به آرمان‌های امام و شهدا، تلاش و پاکدستی را از مهم‌ترین ویژگی‌های شخص اصلح برشمرد.

این عضو هیئت‌ علمی دانشگاه اظهار کرد: اگر انتخاب خوبی داشته باشیم در یک روز به اندازه ۴۰ سال مملکت را بیمه کرده‌ایم و خدای ناکرده اگر انتخاب درست نداشته باشیم دود انتخاب بد به چشم همه می‌رود.

متقی‌نیا ادامه داد: دانشگاهیان به عنوان قشر مرجع در جامعه وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید با روشنگری مردم را با ویژگی‌های فرد اصلح آشنا کنند؛ زیرا تا خود اراده نکنیم و تصمیم نگیریم، مملکت ما و سرنوشت ما تغییر نمی‌کند و زمانی نصرت الهی برای ما نوشته می‌شود که خودمان تصمیمات خوب و انتخاب‌های عقلانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =