بی‌صداقتی دولت با مردم در ماجرای گران کردن بنزین

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: در ماجرای گرانی بنزین شاهد بی‌صداقتی دولت با مردم بودیم که با یک تصمیم پنهانی دولت مردم به یکباره با افزایش قیمت بنزین مواجه شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بنزین در آبان 98 گفت: اگرچه مجلس در مصوبه اختیار افزایش قیمت بنزین را به دولت داد اما باید برای این کار زمینه‌سازی لازم انجام شود و جامعه آمادگی لازم را برای این موضوع داشته باشد.

وی افزود: افزایش قیمت بنزین در آبان 98 بسیار نابهنگام بود و جامعه آمادگی پذیرش آن را نداشت و از سوی دیگر دولت با یک تصمیم پنهانی اقدام به این کار کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دودوزه بازی دولت در ماجرای افزایش قیمت بنزین در آبان 98 نشان دهنده بی‌صداقی دولت با مردم است که با یک تصمیم پنهانی اقدام به این کار کردند.

نوروزی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تمام تصمیم‌ها در بحث گرانی بنزین در دولت اتخاذ و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام شده ما می‌بینیم که آقای رئیس جمهور عنوان می‌کند که خودش هم روز صبح جمعه متوجه افزایش قیمت بنزین شده که این نوع رفتار با مردم واقعاً درست نیست.

وی افزود: گرانی بنزین تصمیم خود دولت بوده و برنامه‌ریزی‌ها در  این‌باره در خود دولت انجام شده و تنهات موضوع در سران سه قوه مطرح شده است و اینگونه نبود که تصمیم اتخاذ شده تصمیم شورای اقتصادی سران قوا باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =