همتی: اولویت اول دولت من برجام است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر در این دولت برجام اجرا نشود اولویت اول من در دولتم اجرای توافق هسته‌ای خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، نشست خبری عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری امروز سه شنبه در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد.

همتی در این نشست خبری اظهار کرد: ۴۶ سال پیش در این دانشکده دانشجوی اقتصاد بودم و خوشحالم که امروز در اینجا حضور دارم. افراد می‌آیند و می‌روند، ولی ساختارهای موجود در حال خدمت هستند. علت ورودم به انتخابات به این دلیل بود که احساس کردم روند امور اقتصادی کشور و شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در مسیر توسعه پایدار نیست. ما عقب ماندگی‌های جدی اقتصادی داریم و ملت ایران سزاوار این شرایط با منابع عظیم نیستند.

وی با بیان اینکه باید استراتژی، تاکتیک و روش‌های رسیدن به هدف را اصلاح کنیم، بیان کرد: حکمرانی اقتصادی در کشور نامطلوب است و به نفع مردم و توسعه نیست. سال‌ها سیاسیون برای کشور تصمیم گرفتند و نتیجه‌اش این شد که هم اکنون شاهد آن هستیم. اجازه بدهند اقتصاددانان کشور اداره کننده امور باشند و باید در این مدت اصلاحات اقتصادی انجام دهیم.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه‌اش در خصوص برجام توضیح داد: برجام مسئله مهم و مورد تائید نظام و تاکید رهبر معظم انقلاب است و دولت فعلی هم پیگیر اجرای آن است و امیدواریم آمریکا به برجام برگردد و ایران هم به تعهدات خود پایبند است. اگر در این دولت اجرا نشود اولویت اول من در دولتم خواهد بود. مشکل کشور ما باید به طور جدی حل شود ما نیاز به تعامل با دنیا داریم هیچ کشوری به توسعه نرسیده مگر اینکه با کشورهای دیگر رابطه داشته باشد. برخی می‌گویند با تهاتر کشور را اداره کنیم، ولی در واقعیت با تهاتر نمی‌شود کشور را اداره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =