دیدار مدیران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های اصلاح طلب با رئیسی

سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب گفت: ستاد ما به هیچ عنوان نماد دولت آینده نخواهد بود و نباید از روی ستاد نسبت به آینده دولت داوری کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب، با بیان اینکه  من در زمینه ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، جز در محضر مقدس خداوند متعال، شهدا و مردم، به هیچ جریان و گروه خاصی احساس بدهکاری نخواهم کرد، گفت: لطف و حمایت ائتلاف‌ها و گروه‌ها از من و همچنین وجود برخی افرادی که قرار بود در انتخابات شرکت کنند و در میانه راه به حمایت از من پرداختند، سبب نمی‌شود که در صورت کسب رای مردم نسبت به مجموعه، گروه و یا عزیزی احساس بدهکاری کنم.

وی افزود: ستاد ما به هیچ عنوان نماد دولت آینده نخواهد بود و نباید از روی ستاد نسبت به آینده دولت داوری کرد. ما نسبت به احدی در رابطه با آینده بدهکار نخواهیم بود و کسی حق سهم خواهی در این زمینه را ندارد. اگر رای مردم به من تعلق گرفت، شایسته سالاری در دولت به شکلی خواهد بود که دانشگاه، بازار و رسانه آن را باور داشته باشد.

رئیسی با بیان اینکه انتقاد و نقدپذیری به اصلاح امور کمک می‌کند و اگر مدیری راه نقد و نقدپذیری را برای خود باز نگذاشت، اولین جفا را به خود و مجموعه‌اش کرده است، گفت: نگفتن آسیب‌ها از سوی دیگران، سبب می‌شود که مدیر با خودش فکر کند که هم درست می‌اندیشیده و هم درست عمل می‌کرده است.

مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب در دیدار با رئیسی چه گفتند؟

_ محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار با تحسین مواضع رئیسی در مناظره سوم:  دوره مدیریت رئیسی در قوه قضاییه اصلاح طلبانه بود، اصلاح طلبی به شعار نیست به کارنامه است که شما دارید

** اقدام رئیسی در مبارزه ریشه‌ای با فساد

** در دوره ریاست رئیسی بر قوه قضاییه شاهد مزاحمتی برای مطبوعات نبودیم

** رفتار منصفانه رئیسی با اقشار مختلف بویژه فعالان رسانه در دوران ریاست بر قوه قضاییه

**حل مشکلات مطبوعات اصلاح‌طلب در هیئت نظارت بر مطبوعات از سوی دستگاه قضا

** رئیسی می تواند دولت وحدت ملی را برای نخستین بار در کشور تشکیل دهد.

- مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد: 

رفتار با متانت رئیسی در جریان رقابت‌های انتخاباتی، مناظرات و در برابر تخریب‌ها، جلوه‌ای از حق‌مداری و حضور وی در جبهه حق بود.

در دوران مدیریت رئیسی در قوه قضاییه مشکلات با یک تذکر ساده مرتفع می‌شد. روش اخلاقمدارانه و با تساهل و تسامح رئیسی در قوه قضاییه.

- مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی: استقلال و شایسته سالاری رئیسی قابل توجه است.

- مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد:  رئیسی یک روحیه آرام و منعطف دارد که به صداهای مختلف گوش می‌دهد

چالش‌های اقتصادی یکی از مهم‌ترین چالش‌های رئیسی خواهد بود.

_ «رحمانیان» مدیر مسئول روزنامه شرق:

** نگاه رئیسی به منتقدین و استماع سخنان آنها قابل تقدیر است

** 8سال از روحانی دفاع کردیم اما امکان برگزاری جلسه با او به شیوه جلسه‌ای که  با رئیسی داشتیم، فراهم نشد

_ دبیر انجمن صنفی مدیران روزنامه‌های غیردولتی:  در 8 سال اخیر ارتباط بسیار ضعیفی با رئیس جمهور داشتیم/ برای رسانه‌ها، به ویژه رسانه‌های خصوصی بسته نجات تعبیه کنید

_ روایت مدیرمسئول رسانه «راوی» از تعامل و همکاری رئیسی با خاتمی در دوران ریاست سازمان بازرسی:  در آن زمان کارها با سرعت و دقت در سازمان بازرسی انجام شد/ روحیه رئیسی در قوه قضاییه حمایت از مطبوعات بوده است

_ خاطره «حیدری» مدیر عامل ایلنا از رفع فیلتر این خبرگزاری اصلاح‌طلب با مساعدت رئیسی در سال 85: باور نمی‌کردم در آن قوه قضائیه فردی مانند شما با این نگاه وجود داشته باشد

** همان موقع به به نگاه حمایتی رئیسی از رسانه‌ها پی بردم. رئیسی نشان داد منصف است

_ مدیرعامل خبرگزاری ایسنا

** رئیسی در دوران ریاست بر قوه قضاییه بسیار موفق عمل کرد و درب اتاقش باز بود و توانست در مقابل فساد و مفسدین بایستد

** تاکید رئیسی بر ضرورت ارتباط با دنیا بسیار حائز اهمیت است؛  تنها در دوره ریاست رئیسی توانستیم با رئیس قوه قضاییه جلسه برگزار کنیم.

_ مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت:  تیم اقتصادی و صنعتی خوبی در کنار رئیسی هستند 

_ «مازندرانی» مدیرمسئول اسبق روزنامه فرهیختگان: مشی رئیسی ایجاد محدودیت برای رسانه ها نیست در خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی، از رئیسی به عنوان یک فرد دغدغه‌مند یاد شده است. 

** دولت رئیسی یک دولت فراگیر و مستقل و دولت اجماع ملی خواهد بود

انتهای پیام/

کد خبر: 1099541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =