حمله نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس

نظامیان رژیم صهیونیستی میدان باب العمود در بیت المقدس را اندکی قبل از آغاز راهپیمایی پرچم توسط شهرک نشینان صهیونیست افراطی تخلیه کرده و طی آن با جوانان فلسطینی به زدوخورد پرداختند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز از خبرگزاری فلسطینی "وفا" ، نیروهای اشغالگر فلسطینیان حاضر در منطقه باب العمود را مورد یورش خود قرار دادند و سعی کردند تا با توسل به زور آنها را از منطقه بیرون برانند و با چماق و باتون به آنها حمله کردند.

صهیونیست ها همچنین دو جوان به نام های احمد عبد عطیه و حسین محمود عطیه از اهالی شهرک العیسویه واقع در شمال بیت المقدس را در باب العمود بازداشت کردند و آنها را با خود به یکی از بازداشتگاه ها بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان اشغالگر قدس همچنین شماری از مغازه های اهالی بخش قدیمی بیت المقدس را بستند تا زمینه را برای یورش گسترده شهرک نشینان در مراسم به اصطلاح راهپیمایی پرچم فراهم آورند.

تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست امروز (سه شنبه) مراسم خود را در بخش قدیمی بیت المقدس در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز کردند.

مسجد الاقصی بامداد امروز مورد یورش شهرک نشینان اسراییلی قرار گرفت که در میان آنها یهودا غلیک عضو متعصب لیکود نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =