سفر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به آمریکا

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بزودی پس از یک ماه تاخیر عازم واشنگتن خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، جروزالم پست گزارش داد آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه عازم واشنگتن خواهد شد و این سفر پس از یک ماه تاخیر برای بحث پیرامون ایران و دیگر مسائل منطقه‌ای صورت می‌گیرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی به قلم آنا آرونهایم نوشت: انتظار می‌رود کوخاوی در این سفر که نخستین سفرش به عنوان افسر عالی رتبه اسرائیل خواهد بود، با همتایان آمریکایی خود به منظور ترغیب آن‌ها به عدم پیوستن مجدد به توافق هسته‌ای ایران دیدار کند.

کوخاوی در ابتدا قرار بود با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا، مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش، مک کنزی فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی و ریچارد کلارک فرمانده نیروهای عملیات ویژه آمریکا دیدار کند.

همچنین رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این سفر در خصوص وضعیت لبنان و حضور ایران در سوریه و جنگ غزه که منجر به تعویق سفر او در ماه مه شد، بحث و تبادل نظر می‌کند.

دو هفته قبل، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن سفر کرد و با همان مقامات آمریکایی برای بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مشابه دیدار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =