سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در 26 خرداد 1400

بازار روز چهارشنبه 26 خرداد با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امروز چهارشنبه ( ۲۶ خرداد) بازار در آخرین روز هفته با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۶ خرداد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۶ خرداد

فرآورده‌های نفتی امروز با گرایشی منفی افت قیمت را تجربه می‌کنند. شپنا, شتران, شبریز, شبهرن و شرانل از جمله نمادهای منفی و متعادل گروه اند.

خگستر مثبت شد.

معاملات کگل در مدار مثبت انجام می شود.

افت هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت 9:10 در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۸هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای نوری، پترول و وساپا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای خودرو، شپنا و فملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

تابلو معاملاتی گروه خودرو و قطعات نیز امروز غالبا به رنگ قرمز درآمد. خودرو حوالی صفر تابلو در قیمت ۲۰۸ تومان دنبال می‌شود. خساپا در محدوده ۱۷۲ تومان با گرایش به مثبت شدن در حال معامله است. خگستر امروز هم در راس توجهات است و با پیشروی بیش از ۳.۵ درصدی قیمت در حال حرکت است.

در ساعت 9:20 شاهد بهبود تقاضا در بازار هستیم.

گروه پالایشی مثبت شد.

روند معاملات در گروه بانکی متعادل و همراه با گرایشات منفی است. وبملت با افت حدود 1 درصدی در محدوده 378 تومان در حال معامله است. وتجارت در قیمت 222 تومان حوالی صفر تابلو با نوسانات مثبت همراه است. وبصادر در محدوده 202 تومان مماس بر صفر معاملاتی نبض مثبت می زند. وپاسار، وپارس و وپست در مدار منفی در حرکت اند.

افت هزار واحدی شاخص کل

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت هزار و ۶۱واحدی (۰.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۹هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۹نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۶۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای ولکار، غکورش، خگستر، شپنا، خودرو، پترول و خاهن در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای فتوسا، فگستر، رافزا، چخزر، زملارد، کرمان و کزغال در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶۷۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در گروه فلزات اساسی نماد ذوب با افت بیش از ۱ درصدی قیمت در محدوده ۳۴۲ تومان داد و ستد می‌شود. فملی در قیمت ۱۲۰۴ تومان حوالی صفر تابلو نوساناتی منفی را تجربه می‌کند. فولاد متعادل در محدوده ۹۹۴ تومان مثبت دنبال می‌شود. فاسمین در مدار مثبت ۱.۳ درصدی قرار دارد. فخوز و کاوه متعادل و با نوسانات منفی به معاملاتشان ادامه می‌دهند.

صف‌های خرید ۵۳۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۵۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، تپکو و خزر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید ولکار، نوری و پترول در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۰۰میلیارد تومان (۹۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۴۰میلیارد تومان (۳۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت لیزینگ کارآفرین (ولکار) به ۳۴.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۹۵میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با تقاضای ۱۴۰میلیارد تومانی همراه شد.

حدود ۳۲درصد از سه هزار و ۶۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع ۶۷۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۴۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۳۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

کد خبر: 1099610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =