دشمنان انقلاب به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

کانون شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی اعلام کرد: دشمنان انقلاب ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی و کاهش  مشارکت مردم در انتخابات سال 1400 را دنبال می‌کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، کانون مستندسازی شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی از مردم و دانشجویان برای حضور پرشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد. 

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، دشمن با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای با هجمه‌های تبلیغاتی سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و نا امید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته و کاهش  مشارکت مردم در انتخابات سال 1400 را دنبال می‌کند.

در بخش دیگری از این پیام عنوان مطرح شده است: در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه مقام معظم رهبری و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب در این میدان سرنوشت‌ساز برای ایران اسلامی قوی‌تر از گذشته حاضر شویم و خط بطلان دیگری را به دهان دشمنان بکوبیم.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: لذا از تمامی ملت شریف و قهرمان ایران و دانشجویان با بصیرت دعوت می‌کنیم تا در 28 خرداد سال 1400 در پای صندوق‌های رای ضمن انتخاب کاندیدای اصلح مورد نظر خود افتخار دیگری را برای ایران عزیزمان خلق کنیم همه با هم برای سرنوشت ایران عزیزمان دست در دست یکدیگر در پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =