جهاد اسلامی: نبرد شمشیر قدس صهیونیست‌ها را وحشت زده کرد

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از وحشت صهیونیست‌ها از جنگ اخیر غزه سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری المسیره، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی با اشاره به حگ اخیر در فلسطین اشغالی اعلام کرد نبرد شمشیر قدس سبب وحشت صهیونیست‌ها ده بود.

او در ابتدا تصریح کرد: از برادران مان که در راهپیمایی‌های بزرگ و متمایز در حمایت از مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس شرکت کردند، تشکر می‌کنم.

وی همچنین گفت: جامعه صهیونیستی ضعیف است و این مسأله در جنگ سیف القدس کاملا َآشکار بود؛ به طوری که رژیم صهیونیستی با وجود زرادخانه نظامی که دارد، وارد پناهگاه‌ها شد. در جنگ سیف القدس شهرک نشینان از امکانات مقاومت وحشت زده شدند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه افزود: در ابتدای جنگ سیف القدس نیروهای دشمن در نزدیکی نوار غزه حضور داشتند؛ اما با گذشت زمان مجبور به بازگشت به فاصله ۷ کیلومتری از ترس هدف قرار گرفتن شدند. مبارزانی که در جنگ سیف القدس شرکت داشتند، تنها صدها نفر بودند و از تمامی یگان‌های رزمی نبودند.

نخاله در ادامه گفت: چالش‌های جنگ نظامی از درگیری سیاسی که دشمن در آن می‌خواهد نتیجه جنگ سیف القدس را مهار کند، بسیار آسانتر است. امیدواریم به یک برنامه ملی فلسطینی برسیم که از مقاومت حمایت کرده و به ملت ما قدرت ادامه مقاومت را دهد.

گفتنی است پس از آغاز نبرد شمشیر قدس در فلسطین اشغالی، شلیک بیش از ۴ هزار موشک از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین به سوی مواضع صهیونیستی در اراضی اشغالی طی ۱۲ روز نبرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش بس و درخواست برای تبادل اسیران مجبور کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =