طارمی: ثمره تغییر نسل کی‌روش در تیم ملی را الان می‌بینید

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از هشت سالی که کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال بود و با همه کارهایی که برای پیشرفت این فوتبال انجام داد، نسل فوتبالیست‌های ایرانی عوض شد و ثمره‌ اقدامات او را الان در تیم ملی می‌بینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی طارمی در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی اظهار داشت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند، کار می‌کنند تا به جام جهانی صعود کنند و فکر نمی‌کنم فرقی بین تیم‌ها باشد.

وی درباره اتمام قرارداد اسکوچیچ خاطرنشان کرد: من به عنوان بازیکن، بازی می‌کنم و کار مدیریت را به مدیران می‌سپارم.

مهاجم تیم ملی در ادامه بیان داشت: ناامید نشده بودیم و مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم. شاید یکسری ناامید شده بودند اما بازیکنان ناامید نشده بودند ولی نمی‌شد قبل از صعود صحبتش را مطرح کنیم. شما دیدید، ما تلاش کردیم تا بهترین عملکردمان را برای مردم عزیز انجام بدهیم و خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.

مهاجم پورتو در ادامه درباره جدایی کارلوس کی‌روش و اینکه آیا دوباره به روندی که در زمان او داشتیم برخواهیم گشت یا خیر، تصریح کرد: بعد از آن اتفاق، خیلی سخت است که روند را به آن شکل دنبال کنیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، خوشایند باشد. دل مردم را برای چند روز شاد کنیم و به جام جهانی صعود و در جام جهانی هم خوب بازی کنیم. شاد کردن دل مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد.

طارمی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظرم شرکت در این انتخابات واجب است. شما اگر در انتخابات شرکت نکنید هر بلایی در آینده سر این کشور بیاید چه خوب باشد و چه بد، حق نظر دادن ندارید. مردم بررسی کنند و ببینید که چه کسی صلاحیت دارد و به آن رای بدهند. اگر مردم رای ندهند بعدها حق گلایه از شرایط موجود را ندارند. باید خیلی منطقی فکر کنند و به فردی که صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد رای بدهند. مردم ما حق شان بالاتر از این حرف‌هاست که در این دوران گذرانده‌ایم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای مردم ما رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =