طارمی آمار دوران پرسپولیس را جابجا کرد

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو فصل فوتبالی خود را با آمار بی سابقه ۵۴ بازی به پایان رساند و آمار دوران پرسپولیس خود را جابجا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از روزنامه «ojogo» پرتغال با پایان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گزارشی را از وضعیت مهدی طارمی مهاجم ایران و تیم پورتو منتشر کرد.

در بخشی از مطلب این روزنامه آمده است: «تصویر نهایی مهدی طارمی در رویارویی ایران و عراق، لحظه‌ای که طارمی روی زمین افتاده بود، آینه کامل فرسودگی فیزیکی این بازیکن بود که فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ او بسته شد.»

به نوشته این روزنامه، طارمی در این فصل از فوتبال خود در پورتو و تیم ملی ایران، ۵۴ مسابقه انجام داد؛ آماری که پیش از این برای طارمی بی سابقه بوده است حتی در زمان حضورش در پرسپولیس.

طارمی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ که در پرسپولیس حضور داشت، ۴۷ بازی ملی و باشگاهی انجام داده بود.

ojogo با استناد به همین آمار بازی طارمی خبر داد که ممکن است این بازیکن اندکی دیرتر از سایر نفرات پورتو، در تمرینات پیش فصل حاضر شود.

این روزنامه نوشت: «پس از فصلی که طارمی به پورتو رسید، اولین بازی حرفه‌ای خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و بهترین گل مسابقات را به ثمر رساند، او نمی‌توانست آرزوی پایان بهتری داشته باشد. ایران با یک گل عراق را شکست داد و به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کرد؛ در دیداری که مهاجم پورتو در آن حضور داشت. با این حال مهدی قهرمان برخی از لحظات مهم بود. او علاوه بر اینکه هم تیمی‌هایش را دو بار در موقعیت گلزنی قرار داد و یک بار هم موقعیت گلزنی را از دست داد، در پایان به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت. در اواسط بازی و زمانی که یک کارت زرد گرفت، ایران را با یک اخراج کاملاً مشابه با تورین به خطر انداخت.»

اشاره این روزنامه به دیدار برگشت پورتو با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که طارمی در آن بازی از زمین اخراج شد.

کد خبر: 1099849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =