حضور ضابطان بهداشتی در شعب اخذ رای برای نظارت کامل بر اجرای پروتکل‌ها

رییس کمیته سلامت استان تهران از تمهیدات لازم برای نظارت کامل بر اجرای پروتکل‌ها در شعب اخذ رای خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز؛ «جلیل کوهپایه زاده»؛ رییس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران درباره جزییات انتخابات در استان تهران گفت: در استان تهران در شرایط شیوع کرونا، تلاش بر این شد تا ۴ انتخابات ریاست‌جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، میان دوره‌ای خبرگان و شورای شهر برگزار شود و از همین رو تمهیداتی در نظر گرفته شده‌است.

وی ادامه داد: تعداد شعب رای گیری دو برابر شد و ساعات اخذ رای برای جلوگیری از تجمع از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در نظر گرفته شد. همچنین اثر انگشت حذف شد. همچنین تمهیداتی در نظر گرفته شده تا مردم با رعایت فاصله گذاری تحت نظارت همکاران ما که به صورت ضابطان بهداشتی حضور دارند رای دهند. چنانچه این پروتکل‌ها رعایت شود و مردم با ماسک در شعب حضور یافته و از خودکار شخصی استفاده کنند، قطعا در این شرایط با کمترین انتقال ویروس و خطر انتشار بیماری مواجه خواهیم بود.

رییس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران گفت: امسال شعب رای گیری سیار در سطح استان تهران به حدود ۲۴۰ شعبه در نظر گرفته شده است تا در بیمارستان و مراکز جمعیتی طبق برنامه ریزی که صورت گرفته با حفظ رعایت رعایت پروتکل ها رای‌گیری انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین در هر شعبه رای‌گیری ضابطان بهداشتی حضور دارند و برای رعایت فاصله‌گذاری دو متر در مراکز شعب اخذ رای یک ضابط نظارت دارند. همچنین ستاد بحران هم به صورت پشتیبان در نظر گرفته شده که اگر در مرکزی مشکلی وجود داشته باشد اقدامات لازم صورت بگیرد.

کوهپایه زاده خاطرنشان کرد: هر ده مرکز توسط یک ضابط نظارت می شود. همچنین افراد آموزش دیده شده در هر شعبه مستقر شده‌اند.

کد خبر: 1099853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =