۱۳ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در ایالت آریزونای آمریکا

بر اثر تیراندازی از سوی یک فرد مسلح در ایالت آریزونای آمریکا، یک نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز؛ به نقل از اسپوتنیک، بر اثر تیراندازی در ایالت آریزونای آمریکا یک نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

براندون شفرت، سخنگوی اداره پلیس پئوریا ایلینوی یکی از ایالت‌های آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: ما در کل ۱۳ قربانی داریم که یک نفر از آنان کشته و چهار نفر دیگر به دلیل اصابت گلوله به شدت زخمی شدند. باقی قربانیان افرادی هستند که  جراحات سطحی برداشتند.  

او افزود: انگیزه‌های فرد مسلح هنوز مشخص نیست. او دستگیر شده و تحقیقات تاکنون نشان داده که هیچ فرد دیگری در این حادثه با او همکاری نداشته است.

روز گذشته نیز، مقامات آمریکا از وقوع یک تیراندازی در شهر «بالتیمور» از شهرهای ایالت مریلند این کشور خبر دادند. نیروهای امنیتی آمریکا این جنایت را اقدامی شرم آور و بزدلانه توصیف کردند. آنها اعلام کردند مظنون یا مظنون‌ها در حال قدم زدن در خیابان بودند که به یک باره شروع به تیراندازی به طرف عابران کردند.

مردم در ایالت‌های مختلف آمریکا تقریبا هر روز شاهد بروز چنین حادثه‌هایی هستند. مقامات این کشور اعلام کردند طی هفته‌های گذشته نزدیک به ۱۴۰ تن بر اثر تیراندازی‌های مدام این کشور کشته یا زخمی شده‌اند.

آزاد بودن خرید و فروش و حمل سلاح در این کشور نیز مزید بر علت بوده و تاکنون دولت آمریکا نتوانسته با وجود آمار بالای کشتار بر اثر تیراندازی در این کشور، راه حلی برای آن بیندیشد.

کد خبر: 1099885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =