پیام تبریک مقامات و مسئولین به آیت الله رئیسی

مقامات و مسئولین در پیام هایی جداگانه پیروزی آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، مقامات و مسئولین در پیام هایی جداگانه موفقیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

پیام تبریک غریب‌آبادی به رئیسی

کاظم غریب آبادی نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: حضور حماسی مردم شریف و عزیز ایران در انتخابات پرشور ریاست جمهوری، بار دیگر مشارکت گسترده ملت در حق تعیین سرنوشت خود را رقم زد. در شرایط موجود و تنگناهایی که با آن مواجهیم، این حضور و مشارکت را باید قدر دانست و آن را به مثابه سرمایه عظیمی برای کشور عزیزمان و در جهت افزایش اقتدار نظام دانست.

وی افزود: رای بالای مردم به رئیسی و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز قبل از برگزاری انتخابات فرمودند، توان بیشتری برای کاهش مشکلات به رئیس جمهور منتخب خواهد داد و ان‌شاءالله زمینه مهمی برای تحقق عدالت اجتماعی، مقابله با فساد و توسعه کشور خواهد بود. ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، برای ایشان آرزوی توفیق در انجام این مسئولیت خطیر دارم.

 تبریک حاج علی اکبری به آیت الله رئیسی/ امید به تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی با تجربه مجاهدت‌های پیشین

محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته
سلام علیکم و رحمه الله

باتقدیم احترام و تهنیت ایام دهه نورانی کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام؛ انتخاب قاطع و شایسته جنابعالی در انتخابات پرشور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران، ازسوی خود و اعضای شورای سیاستگذاری، نمایندگان معزز ولی فقیه در استان ها و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور تبریک می گویم.

خاطره خوب مردم ما از مجاهدت عاشقانه تان به آستان قدس رضوی علیه السلام و خدمتگزاری صادقانه در دستگاه قضا با نگاه و رویکرد و اقدام تحول خواهانه، موجب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی از همه اقشار و اقوام و مذاهب به جنابعالی گردید.

رجاء واثق دارم در این شرایط خطیر و حساس، با همان نگاه و اقدام جهادی و با انتخاب یاران مجاهد و کارآمد و با نشاط، زمینه ی دولت جوان حزب اللهی را که نسخه علاج مشکلات کشور اسلامی است، فراهم خواهید کرد.
توفیقات روزافزون و سلامتی شما، همراه با هدایت ها و دستگیری های امام رئوف و عنایات امام زمان علیهم السلام و امداد شهدای عزیزمان را در تحقق آرمان های امام راحل عظیم الشان با زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند علیم و قدیر خواستارم.

 تبریک جلیلی به رئیسی/ توجه به شایستگان و بها ندادن به فرصت‌طلبان، عُلقه‌های نظام را با مردم عمیق‌تر خواهد کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: عبور از حاشیه ها و پرداختن به مسائل اصلی و واقعی کشور؛ توجه به شایستگان و اجازه ندادن به فرصت طلبان، علقه های نظام جمهوری اسلامی را با مردم عمیق تر خواهد کرد.

در پی پیروزی آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری که به نفع رئیسی انصراف داده بود، در پیامی ضمن تبریک به وی، خواستار توجه به شایستگان و بها ندادن به فرصت‌طلبان شد.

متن پیام تبریک جلیلی بدین شرح است:

برادر گرامی حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

 رئیس جمهور محترم منتخب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

صمیمانه پیروزی جنابعالی را درجلب اعتماد ملت ایران با کسب اکثریت آراء تبریک می گویم.

خدای را سپاسگزارم که ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران بار دیگر مسئولانه و هوشیارانه ماهیت مردمی نظام را تثبیت و کام بدخواهان را با حضور و  انتخاب خود تلخ کردند.

اکنون  با انتخاب ملت و پشتیبانی  پر شکوه از نظام اسلامی دشمنان و متجاوزان به حقوق مسلم ملت ایران دانسته اند ملت ایران با صلابت و هوشمندی مصمم به دفاع از حقوق، منافع و ارزش های خود است.

امید ملت آن است که دولت شما توان و ظرفیت خود را برای شیرین کردن کام مردم به کار گیرد و تمهیدات لازم  را برای یک جهش تمدنی در طلیعه قرن جدید فراهم سازد تا با تحول در فرهنگ سیاسی کشور و شتاب گرفتن حرکت ماشین دولت، نه تنها از نارسایی های موجود عبور شود بلکه چهار سال آینده دوره رسیدن به قله های پیشرفت کشور باشد.

 جهش ایران جهادی بزرگ وتلاشی سترگ از سوی همگان می خواهد. هر قدر دولتمردان شانه بیشتر زیر بار این مسئولیت بدهند فشار ها از دوش مردم بیشتر برداشته خواهد شد. عبور از حاشیه ها و پرداختن به مسائل اصلی و واقعی کشور؛ توجه به شایستگان و اجازه ندادن به  فرصت طلبان، علقه های نظام جمهوری اسلامی را با مردم عمیق تر خواهد کرد.

به برکت انقلاب اسلامی امروز سرمایه انسانی شریف، متخصص، مخلص، خلاق و پرشماری در کشور وجود دارد که در همه ادوار تاریخی چند هزار ساله ایران بزرگ، نظیری ندارد. این رسالت دولت شماست که بتواند از  این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کند؛ «رضایت عامه» را از سنگلاخ  «سخط خاصه» عبور داده و در این دوره چهار ساله الگوی مردم سالاری دینی را در چشم مردم منطقه و جهان، درخشان تر و الهام بخش تر به تلاءلو درآورد.

مشارکت در برپایی دولت مردمی با انتخابات به پایان نمی‌رسد بلکه شروع می‌شود و آحاد جامعه باید سایه به سایه دولت برآمده از مردمسالاری دینی را دنبال نموده و تایید، تکمیل و تصحیح رویکردها و عملکردها را حق و تکلیف دائمی خود بدانند. در اندیشه دینی دولت سایه یک گفتمان و حرکت عمومی و سایه مردم بر سر دولت است. حرکتی که در هشت سال اخیر در این بستر به یاری جوانان انقلابی و متخصص، اساتید فرهیخته، مدیران باتجربه وموفق، و شنیدن نظرات کارشناسان، اصناف ، تولیدگران و کشاورزان  و سایر اقشار و بازدید از شهر ها و روستاها  در 31 استان کشور انجام شد، یافته هایی داشت که برای بهره برداری لازم در اختیار دولت شما قرار دارد چنان که این یافته ها به تناسب در اختیار دولت قبل از شما نیز در اولین فرصت قرار داده می شد و در چهار سال  آینده نیز هر یافته جدید در اولین فرصت به دولت شما تقدیم خواهد شد.

در اولویت قرار گرفتن دو موضوع مهم «ایجاد شغل»  و «ارز آوری» و چند طرح فوری و عالمانه برای کاستن فشارها و ارتقاء شادکامی و معیشت مردم، ضمن این که سازو کار های عملیاتی دولت را فعال و دشمنان را از اهرم های فشار اقتصادی ناامید خواهد کرد هم جهت گیری عدالتخواهانه دولت  را تثبیت  و هم ان‌شاء الله به جلب رضایت عمومی و الطاف خاصه الهی منجر خواهدشد.

زمان سرمایه ارزشمندی است که برخی اوقات سخاوتمندانه و شاید مسرفانه در کشور هزینه می شود. امیدوارم هر یک از آنان و لحظات  چهارسال آینده با هوشمندی و برنامه به نفع کشور سپری شود.

جهاد بزرگ برای جهش ایران یک تکلیف ملی، انقلابی و دینی است و همگان وظیفه دارند منتخب ملت را که پرچم این تحول بر دوش اوست یاری کنند. برای شما از درگاه احدیت توفیق روزافزون مسئلت می نمایم .بسم الله الرحمن الرحیم.

پیام تبریک حسین دهقان به رئیس‌جمهور منتخب

حسین دهقان در پیامی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران در پاسخ به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و علی رغم تلاش دشمنان و بدخواهان ، دیروز حماسه‌ای ماندگار خلق کرد و وفاداری و پای بندی خود به آرمان های امام راحل (ره) و میراث داری خون شهیدان عزیز را با حضور پرشور و نشاط در پای صندوق‌های رای و انتخاب حضرتعالی به اثبات رساند.

واعظی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

محمود واعظی در این پیام خطاب به سید ابراهیم رییسی افزود: امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

رییس دفتر رییس‌جمهوری اظهار داشت: حماسه غرورآفرین و امیدبخش دیگری از مردم فهیم و شریف ایران و انتخاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

واعظی اظهار داشت: اکنون که کشور عزیزمان با گنجینه‌ای از تجربیات گرانبها در مرحله جدیدی از خدمتگزاری قرار گرفته، امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

وی تاکید کرد: دوام توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و سعادت ملت شریف ایران را از درگاه خداوند رحمان مسألت دارم.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

سید حسن خمینی به سید ابراهیم رییسی تبریک گفت

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این پیام خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی نوشت: به دست آوردن  اعتماد بخش بزرگی از مردم و کسب عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک می گویم.

 تولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)  افزود: بی تردید ایستادن در مسند خدمتگزاری به مردم شریف و نظام اسلامی مسئولیت سنگینی است که تنها با لطف خدا و همدلی بیشتر و استعانت از فکر و توان همگانی به بهترین نحو تحقق خواهد پذیرفت.  

وی تصریح کرد: امیدوارم در این کسوت جدید شاهد موفقیت شما و ارتقاء سطح زندگی عمومی در همه حوزه باشیم.  

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

 عارف پیروزی رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در نامه‌ای  به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفت.

در بخشی از پیام آقای عارف‌ آمده است:  افتخار کسب اعتماد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه ریاست  جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، تبریک عرض می کنم. سرمایه اعتماد مردم ،که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است. صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.

عارف نوشته است: اینجانب از تمامی گروهها و جریانات سیاسی و سایر نامزدهای محترم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست می‌کنم که با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند.

 علی لاریجانی پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس در پیامی پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت.

متن پیام لاریجانی به شرح زیر است:

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی

با سلام و تحیت پیروزی جنابعالی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم امیدوارم با توکل به خداوند و تحت راهنمایی های رهبر معظم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکل ملت عزیز موفق باشید.

 غلامعلی حدادعادل پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام حداد عادل به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله رئیسی

با تقدیم سلام و احترام

اکنون که به لطف الهی و همت و بصیرت ملت ایران در سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری توفیق یافته‌اید، این پیروزی را که در حقیقت پیروزی ملت ایران است، از سوی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور به جناب عالی تبریک می‌گوید و برایتان از درگاه خداوند کریم در ایفای وظیفۀ سنگینی که بر عهده گرفته‌اید طلب موفقیت می‌کند.

غلامعلی حدادعادل

پیام تبریک جهانگیری به رئیس جمهور منتخب

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
باسلام و احترام

توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم. به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان محترم دیگر رای داده اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می‌آیند که ان شاءالله حل مسائل و برآوردن خواسته‌های آنان در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مد نظر قرار گیرد. از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهادهای کشور مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور

 تبریک توئیتری شمخانی به آیت الله رئیسی

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی توئیتری به آیت الله رئیسی تبریک گفت و نوشت: در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد.

به«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (شنبه) با اشاره به برگزاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در توئیتر نوشت: حماسه پرشور حضور در انتخابات۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و جناب آقای رئیسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم.

وی افزود: در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد. آغاز یک شروع نیازمند گام‌های استوارتر از گذشته است...

تبریک علی اکبر صالحی به آیت الله رئیسی

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (شنبه) در پیامی به آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب ملت بزرگ ایران
با سلام و درود فراوان

 بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا کردند و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی شور و شعور سیاسی را در هم آمیخته و با حضور مقتدرانه در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، متخصصان و تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و جنابعالی تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (ع) خاصه عنایات هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت مخلصانه و صادقانه به میهن عزیز اسلامی توفیق یابید. بمنه و کرمه

علی اکبر صالحی
 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

 ظریف به آیت‌الله رئیسی تبریک گفت

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در پیامی اینستاگرامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

در این پیام آمده است: حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت شد.

وی افزود: اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

وزیر امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

ظریف در این پیام عنوان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.

 تبریک زاکانی به آیت‌الله رئیسی/ همه وقت رئیس جمهور منتخب، صرف تشکیل دولتی قوی و فسادستیز شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: از هم اکنون، باید ثانیه ها و دقایق رئیس جمهور منتخب، صرف تشکیل دولتی قوی و فسادستیز شود.

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی، ضمن تشکر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات اخیر و تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه‌ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت‌طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود، بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیام‌های مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمان‌های انقلاب به دعوت رهبر حکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم‌کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام‌گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم‌نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحول‌خواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی، نشان‌دهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رئیسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست‌اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه‌ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت‌طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می‌خوانم.

والسلام علیکم

علیرضا زاکانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

پیام تبریک دکتر ولایتی به آیت الله رئیسی

مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

 دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری باصدور پیامی، پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. متن پیام به این شرح زیر است:

حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.

در این میان نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تأمین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و ... از جمله مهم‌ترین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.

پیروز اصلی این میدان ، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم به ثبت رساندند.

این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاالله.

آیت الله نوری همدانی: انتخاب مردم ایران مایه مسرت است / حماسه دیروز نمایش انسجام ملی

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی از سوی مردم در انتخابات 1400به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفتند.

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است: حضور حماسه‌ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این برهه حساس که نشان از ارادت و پشتیبانی ملت فهیم ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و دشمنان و بدخواهان را ناامید کرد.

درواقع پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم و ولایتمدار ما هستند که به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پاسخ گفتند و افتخار دیگری را رقم زدند ،اینک که حضرتعالی به عنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب موفق به کسب آرای قاطع ملت شدید مایه مسرت است.

لذا این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و جنابعالی تبریک عرض نموده و دوام توفیق الهی را برایتان مسئلت می نمایم.

مهرعلیزاده پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات را تبریک گفت

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروزی آیت‌الله ابراهیم رییسی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

محسن مهرعلیزاده در پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی نوشت: موفقیت جنابعالی در رقابت‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امید آنکه با استعانت از درگاه خداوند متعال، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) و دعای خیر، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده‌های خود در بهبود معیشت، رفاه، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء‌شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین‌المللی موفق باشید.

محسن رضایی: حماسه حضور را به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.
محسن رضایی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

پیام تبریک عبدالناصر همتی به آیت الله رئیسی

 عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری با صدور پیامی انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور سیزدهم را به وی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:‌

بردار گرامی آیت‌الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران تبریک می‌گویم.

مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید، آرامش و رفاه داشته باشند.

امیدوارم دولت حضرتعالی با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

عبدالناصر همتی 29 خرداد 1400

پیام تبریک سید حسین مرعشی

با انتشار آمار غیر رسمی چهره های مختلف به پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات واکنش نشان داده اند

سیدحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در توییتر نوشت:  ما زنده از آنیم که آرام نگیریم.... موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

او افزود: ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب،از امروز تلاشهای خود برای تجدید سازمان،  گسترش حزب و همکاری با همراهانمان در جبهه اصلاحات و از همه مهمتر تقویت رابطه با مردم را افزایش خواهیم داد.

سید حسین مرعشی/٢٩ خرداد ١٤٠٠

روحانی: به منتخب مردم تبریک می‌گویم

من به منتخب مردم تبریک می‌گویم ولی چون نتایج هنوز رسماً اعلام نشده است، با توجه به قانون مقداری تبریک رسمی را به تأخیر می‌اندازم ولی منتخب در این انتخابات معلوم است که چه‌کسی به‌اندازه کافی رأی آورده و امروز منتخب مردم است.

 حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات دیروز به‌خوبی برگزار شد و ان‌شاءالله نتایج هم امروز اعلام می‌شود و مردم مطلع خواهند شد؛ قبل از هر نکته‌ای باید از حضور مردم، دقت و زمان‌شناسی آن‌ها در این برهه تاریخی تشکر کنیم.

وی افزود: هم‌چنین از صداوسیما، دستگاه‌های تبلیغاتی و نامزدهای محترم تشکر می‌کنم و همه به صحنه آمدند تا فضای انتخاباتی ساخته شد و بیش از همه توصیه‌های مقام معظم رهبری در این‌زمینه برای حضور مردم مؤثر بود؛ هم‌چنین از وزارت بهداشت تشکر می‌کنم و مردم هم یاری کردند تا در این انتخابات پیک جدیدی شکل نگیرد و اگر این‌روزها پیک کرونایی داشتیم، کار ما سخت می‌شد و وزارت بهداشت سهم خوبی داشت تا انتخابات باشکوهی اجرا شود.

رئیس‌جمهور هم‌چنین گفت: من به منتخب مردم تبریک می‌گویم ولی چون نتایج هنوز رسماً اعلام نشده است، با توجه به قانون مقداری تبریک رسمی را به تأخیر می‌اندازم ولی منتخب در این انتخابات معلوم است که چه‌کسی به‌اندازه کافی رأی آورده و امروز منتخب مردم است؛ ان‌شاءالله 45 روز دیگر مسئولیت ریاست‌جمهوری را عملاً به‌عهده خواهد گرفت.

روحانی در ادامه سخنان خود گفت: من خیلی خوشحال شدم که پریروز مقام آمریکایی رسما اعلام کرد که ما از امروز تحریم برای واکسن و ماسک را از روی ایران بر می‌داریم؛ ما هرچه می‌گفتیم "تحریم هستیم و این تروریست‌های کاخ سفید نمی‌گذارند واکسن بخریم"، برخی تردید می‌کردند و می‌گفتند چه ربطی به تحریم دارد؟

وی افزود: الحمدلله این آدم با زبان صریحش جنایت خود را برملا کرد و صریحا گفت که از امروز به بانک‌ها برای ماسک و واکسن به ایران اجازه می‌دهیم که پول را جابجا کند؛ معلوم شد آمریکای ترامپ که تروریست بود، بایدن هم معلوم شد در این مدت چندماه همان مسیر را غلط را ادامه داد.

قاضی‌زاده: به آیت‌الله رئیسی تبریک عرض می‌کنم

 قاضی‌زاده هاشمی در پیامی عنوان کرد: ضمن حمایت از رای مردم به برگزیده ملت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

بیانیه سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم غیور و شریف ایران سلام؛

بار دیگر شور و شعور مردم فهیم سرزمین ما حماسه آفرید و با لطف الهی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش برگزار شد و علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه، گلایه‌مندی مردم از عملکرد دولتمردان فعلی و تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه، حضور گسترده و باشکوهی در پای صندوق‌های رأی رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفاداری صمیمانه تبریک گفت و در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد.

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به  ملت بزرگ ایران را خواستارم.

در ادامه لازم می‌دانم نکاتی را به محضر شریف مردم ایران به ویژه جوانان عزیز عرض نمایم؛

1.  اینجانب به عنوان جوان‌ترین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با کسب اجازه از حضرت ولیعصر (عج) و ادای احترام به محضر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) و همه شهیدان و ایثارگران سرزمینم، به پشتوانه عناصر علمی و تخصصی و به نمایندگی از جامعه نخبگانی جوان کشور پا به عرصه رقابت گذاردم و «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» را مبتنی ضرورت نقش مردم در اداره کشور و جایگزینی نیروی جوان به عنوان عامل پیشرو و پیشران تحولات کشور مطرح نمودم. گفتمانی که داعیه‌دار تغییر رویکردها و برنامه‌های عدالت‌محور برای اجرای درست و دقیق گام دوم انقلاب اسلامی و استفاده صحیح از همه فرصت‌ها است و معتقد است که عبور از مسیر سخت پیش رو جز با ظرفیت و انگیزه نسل مدیریتی جدیدی از زنان و مردان جوان، خوش‌فکر و روزآمد میسر نیست.

2.  «گفتمان دولت سلام» گفتمانی مستقل از سایر گفتمان‌های موجود در این انتخابات و نه ذیل یا مشترک با آنان است، بر همین اساس آنان‌که به دنبال گزینه‌ای جوان در گام دوم انقلاب بودند و آنان‌که نا امید از تحول بوده و بنای رأی دادن نداشتند و کسانی که به دنبال گزینه‌ای به دور از حواشی و زد و خوردهای سیاسی می گشتند، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی را بهانه‌ی حضور خود در انتخابات یافتند. لذا اینجانب حسب 13 سال تجربه به‌عنوان نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی به‌منظور تحقق منویات ولی امر مسلمین به چند دلیل، بقاء در انتخابات را علیرغم پیش‌بینی برخی سوء برداشت‌ها برگزیدم؛ اولاً ایجاد فضای رقابتی، ثانیاً دعوت از سلایق مختلف و افزایش مشارکت، ثالثاً پیشگیری از وسوسه خروج از انتخابات توسط رقبای جریان انقلاب و به چالش کشیدن جمهوریت نظام با انتخابات یک نامزدی، رابعاً آشتی گلایه‌مندان وضع موجود با صندوق رأی، خامساً اطمینان به جوانان امیدوار به «گفتمان دولت سلام» از نمایشی و پوششی نبودن برنامه‌های تحول در نظام حکمرانی و سادساً احترام به رأی شورای محترم نگهبان که به یک جوان نسل سوم به‌عنوان یک رجل سیاسی اعتماد کرده بود.

3.  در اینجا وظیفه دارم از اعضای محترم شورای نگهبان که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص دادند تشکر کنم. همچنین موظفم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه¬‌های نامزدها بوجود آورد سپاسگزاری نمایم. از عموم نمایندگان رسانه‌ها، چه رسانه‌های مکتوب و چه رسانه‌های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به اینجانب اطلاع رسانی مفید و سازنده کرده‌اند نیز تشکر می‌کنم.

4.  وظیفه خود می‌دانم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی اینجانب صمیمانه و صادقانه تلاش کرده اند یا در اجرای برنامه های صدا و سیما مرا یاری نموده¬‌اند سپاسگزاری کنم. از اینکه نمی‌توانم با هیچ زبان و قلمی از عهده شکر محبت‌های آنان برایم از همگان پوزش می طلبم.

5.  ما بر این باوریم با اقبالی که بوجود آمده است، «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» که  در  سطح  کارشناسی و نخبگانی بود، اکنون به بدنه اجتماعی رسوخ کرده و علاقمندان بسیاری دارد و چشم انداز روشنی خواهد داشت و ما و جوانان گام دوم انقلاب آن را تا اقبال حداکثری دنبال خواهیم کرد. لذا با هدف کمک به تحقق آرمان‌های نسل جدید دلبسته به دولت جوانان، برنامه‌ها و رویکردهای «دولت سلام» را که بیانگر فصل پروانگی انقلاب در گام دوم است را در اختیار دولت منتخب قرار می دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =