تحقق دولت اسلامی نیازمند مدیریت اجرایی با رویکردی جهادی است

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: قوه مجریه نیاز به مدیریت جهادی با روحیه انقلابی با اتکای به ظرفیت­‌ها و مزیت­‌های داخلی دارد تا بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق بخشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  وحید آرایی در وبینار تخصصی «تبیین شاخصه­‌های رئیس­ جمهور آینده در تراز انقلاب»  به تبیین ویژگی مردمی بودن انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی یک چله پرافتخار و دستاوردهای عظیمی را با حضور مردم در میدان پشت سر گذاشت که همه این موفقیت­‌ها محصول جهت­‌گیری­‌های انقلابی و جهادی بوده است.

 وی با اشاره به اینکه انتخابات 28 خرداد امسال اولین انتخابات ریاست­ جمهوری در چله دوم انقلاب بود، تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی مطرح شد که نظام سلطه و در رأس آن آمریکا، راهبرد فشار حداکثری و شدیدترین تحریم‌­های ظالمانه را بکار گرفتند؛ اما با مقاومت سرافرازانه ملت ایران مواجه و دچار شکست شدند. این انتخابات نیز با حضور پرشور، مسئولانه و آگاهانه مردم بویژه جوانان توطئه‌­های دشمنان یک بار دیگر خنثی شد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با تأکید بر اجرای مراحل پنج گانه اهداف انقلاب اسلامی، گفت: مراحل انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تحقق یافت و البته اقداماتی نیز برای ایجاد دولت اسلامی انجام گرفت لیکن کافی نیست چرا که باید رفتار، منش، عمل و جهت­‌گیری­‌های همه ارکان حاکمیت کشور بویژه قوه مجریه که مسئولیت سنگین‌­تری در عرصه داخلی و خارجی کشور دارد، اسلامی باشد تا زمینه شکل­‌گیری جامعه اسلامی برای نیل به تمدن نوین اسلامی فراهم شود.

آرایی با بیان اینکه مسئولیت مردم ایران در این مقطع تاریخی برای تحقق مشارکت فراگیر و انتخاب یک دولت کارآمد، مسوولیتی تاریخی بود، به بیان شاخص‌های رئیس ­جمهور مطلوب مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: قوه مجریه نیاز به مدیریت جهادی با روحیه انقلابی با اتکای به ظرفیت­‌ها و مزیت­‌های داخلی و نیز جوانان مومن و متعهد دارد تا بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق بخشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: رئیس­ جمهوری می­‌تواند در تراز انقلاب اسلامی باشد که رویکردهای سیاسی و سیاستی خود را مبتنی بر معیارهای علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد و معیشت، مبارزه با فساد و ایجاد عدالت، استقلال و آزادی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و نیز عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن تنظیم کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =