کمپین‌های رای بی رای در توهم مشارکت ۲۰ درصدی بودند

۳۵۰ کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی اعلام کرد: کمپین‌های رای بی رای در توهم مشارکت ۲۰ درصدی بودند که مشارکت مردم، خیالشان را باطل ساخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، ۳۵۰ کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی صادر کردند.
در بخش ابتدایی این پیام آمده است: هموطنان عزیز ایرانی، درود بر همت و بصیرت، عزم راسخ و ولایتمداری قابل تقدیرتان. از داشتن چنین ملت فهیم و غیوری بر خود می‌بالیم که همواره پاسدار خون مطهر شهدا بوده و اینبار با لبیک به وصیت سردار دلها در حفظ حرم جمهوری اسلامی قدم برداشتید.

در این پیام مطرح شده است: در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، سوم خرداد دیگری را رقم زدید و فتح خرمشهری دیگر را به ارمغان آوردید. یکبار دیگر بصیرت و وفایتان به انقلاب شکوهمند اسلامی را به رخ جهانیان کشیدید. درود بر غیرت ایرانی که بار دیگر آرزو بر دل آنهایی گذاشت که خواب شب و آرزوی روزشان نیستی جمهوری اسلامی است. کمپین‌های رای بی رای در توهم مشارکت ۲۰ درصدی بودند و قدم هایتان خیالشان را باطل ساخت، آرزو بر دل تحریم کنندگان انتخابات گذاشتید. بلندگوی فارسی زبان سعودی‌ها ایران اینترنشنال، مریم رجوی و دار و دسته اش، ولیعهد پهلوی و هر گروه و کمپینی که خود را به آب و آتش زدند تا در شناسنامه ایرانی مهر انتخابات ۲۸ خرداد نقش نبندد، این بار هم شکست را تجربه کردند.

در بخش انتهای این پیام خاطرنشان شده است: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک حضور مردمی به مردم غیور، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منتخب مردم حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، مراتب سپاس و قدردانی خود را از ملت رشید، صبور، ولایی و همیشه در صحنه اعلام می دارد. امید است دولت منتخب با استعانت الهی، پشتوانه مردمی و همت جهادگونه همواره حافظ منافع انقلاب و مردم باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =