دانشجوی دانشگاه آزاد در مسابقات تکواندوی بانوان آسیا سوم شد

دانشجوی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با واگذاری نتیجه به نماینده ازبکستان به مدال برنز مسابقات تکواندوی بانوان آسیا دست یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، پریسا جوادی‌، هوگوپوش وزن ۶۲- کیلوگرم و دانشجوی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با واگذاری نتیجه به نماینده ازبکستان به مدال برنز مسابقات تکواندوی بانوان آسیا رسید.

وی در گام نخست موفق شد نماینده لبنان را ۲۴ بر ۴ شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف فروزا سادیکوا نماینده ازبکستان رفت و نتیجه را ۱۷ بر ۶ واگذار و به مدال برنز بسنده کرد.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مدال برنز مسابقات تکواندوی بانوان آسیا را صید کرد

دانشجوی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از ستارگان تکواندو است که از ۱۳ سال پیش در این رشته فعالیت می‌کند. کسب نشان طلای بازی‌های داخل سالن آسیا در سال ۲۰۱۷ ترکمنستان، نشان برنز مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۵ چین تایپه، نشان برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در ۲۰۱۶ کانادا و ۲ نشان نقره در مسابقات جایزه بزرگ کیش و مسابقات بین‌المللی جام فجر ۲۰۱۹ از افتخارات وی است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ لبنان با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۱ کشور در سالن «نوهاد نوفال» بیروت برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100089

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =