رئیس‌جمهور منتخب کشور را در مسیر رشد اقتصادی قرار دهد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تأکید کرد که رئیس‌جمهور منتخب مردم باید با انتخاب افراد متعهد و انقلابی، کشور را در مسیر رو به رشد به‌ویژه در اقتصاد و معیشت و... سوق دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد، صفادشت و دانشکده مهارتی اندیشه در کنار سایر اقشار جامعه به‌منظور ایجاد شور و اشتیاق میان مردم به برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی پرداختند.

ازجمله این برنامه‌ها که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس انجام شد، راه‌اندازی ستاد روشنگری و بصیرت‌افزایی انتخابات ۱۴۰۰ با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی به مدت هفت شب در میدان آزادی شهرقدس بود که با ایجاد تریبون‌های آزاد و برنامه‌های مختلف فرهنگی، نقش بسیار مهمی در افزایش شور و نشاط انتخابات و مشارکت مردم ایجاد کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهر قدس، ملارد، صفادشت با ابراز خرسندی از فرصت ایجادشده و برنامه‌هایی که توسط واحد شهرقدس برگزار شد گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شهروندی و تکلیف است و همگی باید در انتخابات حضور داشته باشیم که البته ملت ایران این موضوع را روز ۲۸ خرداد ثابت کرد.

عبدالله قاسمی پیربلوطی، مهم‌ترین انتظارات مردم و وظایف مسئولان را اجرای عدالت، تکیه بر رضایت و خشنودی توده مردم، پرهیز از تشریفات، توجه به لیاقت و شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها، مبارزه با مظاهر فساد و آلودگی در جامعه و... دانست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس درباره ویژگی‌های رئیس‌جمهور منتخب مردم گفت: رئیس‌جمهور باید فردی اصلح، انقلابی، مردمی، جهادی و پرتلاش باشد تا با انتخاب افراد متعهد و انقلابی، بتواند کشور را در مسیر رو به رشد به‌ویژه در مسائل اقتصادی و معیشتی و... سوق دهد.

وی افزود: همه در کشور ایران زندگی می‌کنیم و افتخارمان این است که ایرانی هستیم؛ بنابراین نباید بی‌تفاوت باشیم و باید با رأی خود با حضور پرشور در هر انتخاباتی در سرنوشت کشومان تأثیرگذار باشیم؛ چراکه هر رأی می‌تواند نقش مؤثری در آینده کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =