روحانی: به زودی تحریم‌ها برداشته خواهد شد

رئیس جمهور گفت: من مطمئن هستم روابط ما با جمهوری آذربایجان بعد از برداشته شدن تحریم که به زودی تحریم‌ها برداشته خواهد شد روابط گسترده‌ای است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آئین افتتاح طرح‌های مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی استان‌های هرمزگان آذربایجان شرقی و خوزستان گفت: من مطمئن هستم روابط ما با جمهوری آذربایجان بعد از برداشته شدن تحریم که به زودی تحریم‌ها برداشته خواهد شد روابط گسترده‌ای است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ادامه داد: ‌الحمدلله مردم یک مسئولیت بسیار بزرگ سیاسی و اجتماعی خودشان را در روز جمعه انجام دادند و رییس‌جمهور را برای دوره سیزدهم انتخاب کردند، البته انتخابات شوراها هم بود و در برخی مناطق هم انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و خبرگان هم بود که به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم بخاطر این اقدام بسیار خوب و ارزشمندی که در این مقطع تاریخی با حضور گسترده خودشان پای صندوق آرا انجام دادند.

روحانی افزود: افتتاح های هر هفته که هفتاد و چهارمین افتتاح است یک علامت بسیار خوبی برای همه جهانیان است. اولین علامت این است که ایران مرکز سرمایه گذاری و تولید است. اگر مردم به آینده کشور خودشان امید نداشته باشند ۲۴۸ هزار میلیارد در مناطق آزاد سرمایه گذاری نمی‌کردند. 

رئیس جمهور گفت: ان شا الله به زودی تحریم برداشته می‌شود و سرمایه‌های خارجی به سمت ایران سرازیر خواهد شد. 

ادامه دارد ...

کد خبر: 1100239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =