جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی از درون در حال متلاشی شدن است

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی درحال نابودی است و نمی‌تواند در مقابل این فروپاشی درونی ایستادگی کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از شبکه فلسطین الیوم، «عبد العزیز میناوی»، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از درون درحال نابودی است و نمی‌تواند جلوی این نابودی را بگیرد.

میناوی افزود: گذشته و حال ما با مقدسات قدس و فلسطین گره خورده است. مردم ما با ایمان و اراده ارتش استکبار را که مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های کشنده بود، شکست دادند.

او گفت: جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی مکان‌ها غیرنظامی و منازل شهروندان فلسطین را هدف قرار می‌داد با این حال سربازان این رژیم با ترس و وحشت در مرز مشترک با غزه ایستاده بودند.

«یحیی السنوار»، رئیس حماس در غزه نیز بعد از جلسه‌ای مشترک با نماینده سازمان ملل اعلام کرد این جلسه به کلی بی‌فایده بود و دشمنان پیام ملت فلسطین را به خوبی دریافت نکردند.

بعد از اعلام آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی فلسطین، کشورها و سازمان ملل برای ادامه این آتش بس به مسئله فلسطین ورود کردند و درحال برگزاری مذاکراتی در این باره هستند. با این حال نظامیان صهیونیست در مناطق فلسطینی نشین اراضی اشغالی جوانان فلسطینی را دستگیر می‌کنند و به طور مداوم با مردم مناطق تحت اشغال درگیر می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =