شهید چمران الگوی تمام‌عیاری برای استادان است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شهید چمران الگوی تمام‌عیاری برای استادان است؛ چراکه با موقعیت‌شناسی مناسب در زمان‌ها و مکان‌های لازم از حیثیت و اعتبار اسلام دفاع می‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) ، امام جمعه بندرعباس در دیدار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید گفت: شهید چمران یک الگوی تمام اعیار برای اساتید است که با موقعیت شناسی مناسب، در زمان های لازم و مکان های لازم  از حیثیت و اعتبار اسلام دفاع می کرد.

وی، شهید چمران را شخصیتی بنام و برجسته دانست که به دور از منفعت طلبی شخصی و با در نظر گرفتن منافع اسلام پا به میدان مبارزه گذارد و تا آخرین لحظه نیز دست از مبارزه خود در راستای احقاق حقوق مستضعفین و مسلمین جهان برنداشت.

عبادی زاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر روستا افزود: علی رغم هجمه های دشمن، تریبون های رنگارنگ خارجی، دلارهای رنگارنگ، مردم با قدرت و صلابت پای اعتقاد خود به انقلاب ایستادن و با حضور در پای صندوق رای یکبار دیگر دشمن را مایوس نمودند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: باید بیش از گذشته قدر این ملت همیشه در صحنه را بدانیم، ملتی که با وجود گلایه های مختلف از دولت مردان و  وضعیت معیشتی خود به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و برای شکستن هیبت پوشالی دشمن در صحنه حضور یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در ابتدای به عنوان رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان، گزارشی از فعالیت های انجام شده این نهاد ارائه کرد و گفت: اساتید بسیجی در همه ی شرایط و لحظه ها در کنار مردم ایستادن و برای شکست دشمن از هیچ قدرت و اقتداری فروگذار نکردند.

شهید چمران الگوی تمام‌عیاری برای استادان است

احسان کامرانی با تجلیل از شهید بسیجی دکتر مصطفی چمران او را یک مبارز دانشگاهی و جان بر کف نامید که در تمام طول عمر پر برکت خویش، با دشمنان دین اسلام جنگید و میدان مبارزه  را با بسیاری از منزلتها، مقام ها و جاه طلبی های دنیوی معاوضه نکرد و مبارزه با دشمنان اسلام را در اولویت کاری خود قرار داد.

وی از حضور پور شور مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: به حق و انصاف که دشمن با این همه تبلیغات گسترده و رسانه های مختلف نتوانست بر عزم و اراده این ملت همیشه در صحنه  فائق بیاید که این نشان از اقتدار و قدرت نظام اسلامی است که سکان آن را ولی فقیه بر عهده دارد.

این دیدار با اظهار نظر اساتید بسیجی در خصوص مسائل روز کشور و دنیا همراه بود و در پایان نیز از مقام شامخ اساتید برجسته بسیجی تجلیل شد.

کد خبر: 1100284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =