زاکانی: دوران عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون دوران سیاه عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است و در آغاز مسیری روشن قرار داریم و در پیش‌روی ما ایرانی قوی و پیشرفته قرار دارد که باید آن را در سایهٔ حمایت مردم و حضور نخبگان بسازیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در جشن میلاد امام‌رضا(ع) که شب گذشته در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، گفت: همان‌گونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد، امروز نیز انقلاب اسلامی ایران به مدد الهی از دست نااهلان و نامحرمان آزاد شد.

وی افزود: دورهٔ خود بزرگ‌بینی و عدم پاسخگویی مسؤولان به مردم تمام شد و افقی در مقابل دید ملت گشوده شد که راست‌گویان و شایستگان در خدمت ملت قرار گیرند.

زاکانی ادامه داد: امروز روزنهٔ جدیدی برای مردم شریف ایران گشوده شده است و ما به‌دنبال تشکیل یک دولت مردمی و ایرانی قوی به پشتوانهٔ مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

این مسؤول عنوان کرد: متأسفانه دولتمردان کنونی دغدغهٔ استقلال فرهنگی و اقتصادی کشور را نداشتند و در کنار این موضوع، زمینه‌ای را نیز فراهم کردند که استقلال سیاسی ما مورد تهدید قرار گرفت، اما به فضل الهی و با همت ملت عزیز، دست رد به سینهٔ این‌گونه مسؤولین زده شد.

وی بیان کرد: آزادی مردم بر نظارت بر مسؤولین و پاسخگویی صحیح آن‌ها به مردم امری بود که سال‌هاست به فراموشی سپرده شده بود، اما خوش‌بختانه امروز روز آزادی به معنای ایجاد شفافیت و در معرض نقد و پاسخگویی مردم قرارگرفتن، فرا رسیده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما طبق فرمودهٔ امام‌راحل(ره) یک موی کوخ‌نشینان را به تمام کاخ‌نشینان نمی‌دهیم، اما متأسفانه برخی از مسئولین کنونی کشور دچار خوی اشرافیگری شده‌اند، برخی از آن‌ها در کاخ‌ها زندگی کرده و در استخرهای عوامل طاغوت تفرج کرده‌اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: به لطف الهی و با همت و ارادهٔ مردم، خداوند انقلاب اسلامی ما را از دست اختاپوس‌هایی که مانند بختک بر امکانات این کشور افتاده بودند و به‌جای تلاش برای رفع فقر و فساد، در جهت تحمیل فقر و نهادینه کردن فساد در کشور حرکت می‌کردند، نجات داد.

کاندیدای سیزدهمین دورهٔ ریاست‌جمهوری تصریح کرد: اکنون دوران سیاه عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است و در آغاز مسیری روشن قرار داریم و در پیش‌روی ما ایرانی قوی و پیشرفته قرار دارد که باید آن را در سایهٔ حمایت مردم و حضور نخبگان بسازیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته ما شاهد دولتی بودیم که با پیری، کسالت، اشرافیگری و عدم مسؤولیت‌پذیری، گردن‌کشی می‌کرد، اما به‌زودی دولتی روی کار خواهد آمد که بنا است برای ما افتخار خلق کند و این هدیهٔ دههٔ کرامت است که ما برای خود تنفس‌گاه جدیدی باز کرده‌ایم.

زاکانی در پایان تأکید کرد: اکنون با بسته شدن پروندهٔ دیو سیاه تنبلی و سستی در کشور و خوردن دست رد مردم بر سینهٔ مسؤولین رفاه‌طلب، شاهد حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس‌جمهوری عدالت‌خواه و ضدفساد برای کشور بودیم که امیدواریم به فضل الهی در زمان کوتاهی قله‌های پیروزی را فتح کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =