افتتاح درمانگاه دندان‌پزشکی و داروخانه اورژانس بیمارستان فرهیختگان

مراسم افتتاح درمانگاه دندانپزشکی، جراحی فک و صورت و داروخانه اورژانس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) و با حضور دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محسن نفر در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران و پزشکان بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، گفت: این بیمارستان مرکز بسیار پراهمیت برای دانشگاه آزاد اسلامی است که با ویژگی های خاصی ساخته شده که امیدواریم بتوانیم آنها را به ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ارزشمند بیمارستان فرهیختگان، انجام عمل پیوند کلیه است، اظهار داشت: تاکنون بیش از 170 پیوند کلیه در این بیمارستان انجام شده و این در حالی است که هنوز یک سال از راه اندازی بخش پیوند کلیه بیمارستان فرهیختگان نگذشته است. تعداد پیوندهای کلیه این بیمارستان از تمامی بیمارستان های کشور بیشتر است و این یکی از افتخارات برجسته بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی است.

نفر افزود: بنیان بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی براساس انجام فعالیت های کیفی درمانی و آموزش نهاده شده و با عملکرد خوب مدیران و کادر درمان این بیمارستان  شاهد پیشرفت مطلوب، قابل توجه و کسب افتخارات متعدد در زمینه های گوناگون از سوی این بیمارستان هستیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی بخش های آنژیوگرافی، آنژیو پلاستی و جراحی قلب، پیوند قلب، جراحی سرطان و درمان سلول های بنیادی و ...  را از برنامه های آتی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

وی به آغاز به کار درمانگاه دندانپزشکی و ارتدونسی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این درمانگاه بر پایه دندانپزشکی دیجیتال راه اندازی شده و قرار است سرآمد کشور باشد. ما به دنبال یک دندانپزشکی معمولی و سطحی در حد دانشگاهی نیستیم، بلکه می خواهیم با امکانات و تجهیزات منحصر به فردی این درمانگاه همچون تکنولوژی چاپ سه بعدی در صنعت دندانپزشکی دیجیتال، کارهای نو در جراحی های پلاستیک فک و صورت، سر و گردن، ارتدونسی و ... انجام دهیم.  

نفر با تأکید بر گسترش امکانات دیجیتال و پرینت های سه بعدی درمانگاه دندان پزشکی و ارتدونسی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتقاء این امکانات مواردی همچون قالب گیری حذف و به رشته های ارتدونسی، ترمیمی، جراحی فک، پروتز و ... کمک شایانی شود و شاهد اجرای اعمال نوینی در این درمانگاه باشیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حضور همه گروه های دندان پزشکی در درمانگاه دندانپزشکی و ارتدونسی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تنها مختص به این دانشگاه است و چنین ویژگی در بیمارستان های دولتی سراغ نداریم. امیدواریم یکی از بزرگترین مراکز جراحی سر و گردن در این بیمارستان راه اندازی شود.

وی در پایان تأکید کرد: تمام تلاش معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و کادر درمان بیمارستان ها و مراکز درمانی این دانشگاه ارتقاء و افزایش سطح سلامت مردم است.

همچنین دکتر نفر از بخش‌های تازه تأسیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بازدید و با مسئولان و مدیران بخش ها دیدار و گفت وگو کرد.

 شایان ذکر است افشین حراجی رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و دکتر اباسط میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان، دکتر نفر را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =