بسیج یک جریان ریشه‌دار، مکتبی و انقلابی است

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسب روز بسیج اساتید و کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه آزاد اسلامی پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، احمد حیدری روز «بسیج اساتید» و «کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه آزاد» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسیج سرمایه ملی کشور و راه علاج دردهاست و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید. مقام معظم رهبری

بسیج یک جریان ریشه‌دار و مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخارآفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار مؤثر خود را ایفا نموده است.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به موازات به موازات انقلاب اسلامی، در حالی وارد گام دوم حیات خود شده است که در گام اول حیاتش، نقش‌آفرینی‌های موفقِ متعددی در حوزه‌های سخت، نیمه‌سخت، نرم و ترکیبی داشته است. درواقع، بسیج در گام اول انقلاب اسلامی در حوزه‌ها و مسائل مختلف انقلاب و نظام یکی از ارکان و ستون‌های پیش‌برنده و پیش رونده بوده است. بر همین اساس، اکنون که انقلاب اسلامی در یک نبرد ترکیبی با دو محور جنگ اقتصادی (تحریم) و جنگ روانی – شناختی (تحریف) درگیر با جبههٔ دشمنان می‌باشد، اتکا به تفکر و فرهنگ بسیجی، همچون گذشته می‌تواند ضامن عبور موفق از این شرایط برساخته‌ای باشد که جریان تحریم و تحریف ایجاد کرده است.

ضمن تبریک میلاد شمس‌الشموس، امام رضا (ع) و پاسداشت شکرانه حضور ملت در انتخابات و تبریک به حضرت آیت‌ا... رئیسی منتخب ملت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران، روز بسیج اساتید را به استادان بسیجی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم جامعه بسیج اساتید دانشگاه‌ها در جهت ارتقاء شاخص‌های علمی و توسعه فناوری کشور به منظور دستیابی به جایگاه خوب علمی و فناوری نقش مؤثری را ایفا نماید.

اینک که به همت اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است رتبه برتر کشوری در بین دانشگاه‌های کشور کسب کند؛ لازم می‌داند از همت والای آن برادر عزیز و کلیه اساتید بسیجی در هدایت نسل جوان دانشجو و تبیین آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نماید. امید آن دارد که با جهاد علمی اساتید و دانشجویان و پژوهشگران و فرهیختگان عزیز بتوانیم بیش از پیش نیازهای علمی و فناوری کشور را برطرف نموده و در حوزه‌های نظری نیز با بسط و تبیین اندیشه‌ها و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی که سند افتخار دانشگاه آزاد اسلامی و تحسین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را به همراه داشته است بتوان گام دوم انقلاب اسلامی را استوارتر و محکم‌تر برداشت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا را بیش از پیش اجرایی کرد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1100403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =