کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز کشور در غرب تهران

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز کشور در غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس پیشگیری تهران و همکاری شرکت برق تهران بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز ایران در یک کارخانه متروکه در غرب تهران کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات بالغ بر 7 هزار ماینر کشف شد که  بنا بر اعلام کارشناسان برق حدود 4 درصد برق کشور برای فعالیت این ماینرها نیاز بود ،خاطرنشان کرد :تعدادی از این 7 هزار ماینر نصب شده و تعدادی دیگر در حال نصب بوده است. 

سردار رحیمی با اشاره به  اجرای این طرح در 48 ساعت گذشته، گفت: گشت های پلیس در این خصوص ادامه دارد و تا کنون حدود 3 هزار مورد دستگاه ماینر در جاهای دیگر پایتخت طی عملیات های 48 ساعت گذشته کشف شده است .

رئیس پلیس پایتخت با اشاره  به اجرای طرح گسترده در خصوص جمع آوری مزارع استخراج رمز ارزها ، گفت: در 24 ساعت گذشته از حدود  50 نقطه بازدید شده است که مهم ترین و بزرگترین مورد هم همین مزرعه بوده است که از آن بالغ بر 7  هزار ماینر کشف شده است که تاثیر بسیاری بر کمبود برق تهران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =