دوئل کاپیتان‌های خاطره‌ساز به سود فرهاد

بازی استقلال و شهرخودرو که هدایتشان را کاپیتان‌های اسبق آبی بر عهده داشتند، به سود مجیدی و شاگردانش تمام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا بابک؛ مصاف تیم های استقلال و شهرخودرو با برتری ۲ بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید تا اولین بازی رسمی آبی‌ها پس از وقفه لیگ برتر با نتیجه‌ای مطلوب برایشان همراه باشد.

چگونه در نیمه مربیان رحمتی مغلوب شد؟!

در نیمه اول آنالیز کادرفنی شهرخودرو جواب داد و بازیکنان این تیم با مهار کامل دو پیستون استقلال تاکتیک آبی‌ها را خنثی کردند.

استقلال در این نیمه با روش ۲-۵-۳ کلاسیک به میدان آمد. استفاده از دو مهاجم شبیه به هم که قاعدتا عمده حرکات تهاجمی تیم را به سانتر از جناحین محدود می‌کند.

دو تعویض و تغییر سیستم راه‌حل فرهاد برای پیروزی!

قبل از سوت شروع نیمه دوم فرهاد دانشگر را به جای غفوریِ مصدوم و قایدی را به جای مهدی‌پور وارد میدان کرد. استقلال به آرایش شناور ۳-۴-۳ که در زمان دفاع به ۱-۴-۵ تبدیل می‌شود رو آورد.
قایدی از راه نرسیده زهر خودش را ریخت و یک موقعیت ایده‌آل برای رمضانی سخت. ضربه فنی و زیبای آرمان به کنج دروازه پدیده خبر از احیای یک مهاجم ناموفق داشت. حالا او توانسته تا اینجا دو گل ۶ امتیازی به ثمر برساند.

شوک قطعی برق!

قطعا اگر ورزشگاه آزادی برای دقایقی در تاریکی محض قرار نمی‌گرفت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان می‌رسید اما این مسئله باعث تحلیل بدنی بازیکنان استقلال شد و پس از رفع مشکل این تیم شهرخودرو بود که چندبار تا آستانه فروپاشی دروازه حسینی پیش رفت.

نوک انگشتان ۳ امتیازی!

در ثانیه‌های پایانی، حسینی به طرز معجزه‌آسایی توپ را با نوک انگشتانش لمس کرد و به کمک تیرک دروازه مانع از گل شدن توپ شد. سرنوشت آن توپ اما برای مشهدی‌ها خوش یمن نبود چرا که آبی‌ها با یک ضد حمله حساب شده توانستند دروازه فراهانی را برای بار دوم باز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =