جهاد اسلامی: همچنان به شکست محاصره متعهد هستیم

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که این جنبش به شکست محاصره مردم این کشور، کاهش مشکلات شهروندان نوار غزه، حمایت از قدس و مقدسات و پایبندی به اصول متعهد است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که جریان مقاومت، از ملت این کشور حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری «صفا» به نقل از البطش گزارش داد، مقاومت فلسطین به شکست محاصره غزه، کاهش مشکلات شهروندان نوار غزه، حمایت از قدس و مقدسات و پایبندی به اصول متعهد است.

وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن مایحتاج مردم فسطین برای آغاز بازسازی، گفت که در نشست گروههای فلسطینی، در جریان فحوای نشست مسئولان حماس با هماهنگ کننده سازمان ملل قرار گرفته‌اند.

این رهبر جهاد تصریح کرد، این دیدار با مسئول سازمان ملل، فقط برای آزمایش ملت فلسطین بود؛ چرا که این سازمان، جانبداری کاملی از رژیم صهیونیستی دارد.

البطش خاطر نشان کرد، سازمان ملل از رهگذر ارسال پیام‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو توافقات کاهش یا تشدید محاصره غزه، مخالفت با بازسازی و گره زدن آن به پرونده تبادل نظامیان صهیونیستِ در بند مقاومت فلسطین، جابنداری خود را از این رژیم نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید پرونده‌ها را از یکدیگر جدا کرد، جانبداری بین‌المللی از رژیم صهیونیست را محکوم کرد.

این رهبر جهاد اسلامی از سازمان ملل خواست که میانجی درستی باشد و از رژیم صهیونیستی نیز جانبداری نکند.

البطش بر موضعگیری ملت فلسطین علیه سازمان ملل تأکید کرد؛ زیرا این سازمان حاضر نشد رژیم صهیونیستی را به خاطر کشتار کودکان فلسطینی در فهرست ننگ قرار دارد.

وی بر این باور است که چنین اقداماتی، حمایت از رژیم صهیونیستی و سرپوشی برای تداوم جنایات این رژیم علیه مردم غزه، کرانه باختری و قدس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =