بازتاب تبریک دایی به رونالدو در سایت AFC

تبریک اینستاگرامی اسطوره فوتبال کشورمان به کریستیانو رونالدو در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تبریک اینستاگرامی علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان به کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال به مناسبت رسیدن این بازیکن پرتغالی به رکورد ۱۰۹ گل ملی او، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.

سایت‌AFC نوشت: علی دایی، اسطوره فوتبال آسیا، به کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن ۱۰۹ اُمین گل خود در بازی روز چهارشنبه یورو ۲۰۲۰ برابر فرانسه، که با رکورد مهاجم سابق جمهوری اسلامی ایران برابر شد، تبریک گفت.

رونالدوی ۳۶ ساله، بهترین گلزن تاریخ قهرمانی اروپا، در دیدار برابر فرانسه دومین پنالتی پرتغال را تبدیل به گل کرد تا در ۱۷۸ اُمین بازی ملی خود با این رکورد برابر شود.

بازتاب تبریک دایی به رونالدو در سایت AFC

دایی طی سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ در ۱۴۹ بازی برای ایران ۱۰۹ گل به ثمر رسانده است، دستاوردی که بسیاری تصور می‌کردند هرگز کسی نخواهد توانست با آن برابری کند.

دایی در چندین مورد گفته بود که اگر رونالدو رکوردش را بشکند بسیار خوشحال خواهد شد، زیرا معتقد است مهاجم یوونتوس در کنار لیونل مسی و دیگو مارادونا در میان سه بازیکن برتر تاریخ قرار دارد.

دایی در اینستاگرام خود نوشت: "به کریستیانو تبریک می‌گویم که اکنون یک گل تا شکستن رکورد برترین گلزن ملی مردان فاصله دارد. "

"من افتخار می‌کنم که این دستاورد چشمگیر از آن رونالدو خواهد بود - قهرمان بزرگ فوتبال و انسانی دلسوز که بر زندگی افراد سراسر جهان تاثیر می‌گذارد و الهام بخش است. "

با توجه به این که پرتغال به عنوان یکی از بهترین تیم‌های رده سوم به مرحله یک شانزدهم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرده است، رونالدو می‌تواند از رکورد دایی عبور کند. مدافع عنوان قهرمانی روز یکشنبه با بلژیک بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =