جزئیات برگزاری امتحانات دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر جزئیات برگزاری امتحانات این دانشگاه در تمام دانشکده‌ها را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر جزئیات برگزاری امتحانات این دانشگاه در تمام دانشکده را منتشر کرد. بر این اساس امتحانات نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰- ۹۹ از روز شنبه پنج تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

 نکات مهم

حضور و غیاب دانشجویان بر اساس ورود آن‌ها به نرم‌افزارهای مشخص شده برای امتحان درس «مودل، نیما یا بیگبلوباتن» انجام می‌شود.

با توجه به دسترسی کارشناسان دانشکده  به درج غیبت در پورتال آموزشی، لازم است کلیه غیبت‌ها تا یک روز کاری پس از برگزاری امتحان در پورتال دانشجویان درج شود.

خروج دانشجویان پس از ورود به هر یک از بسترهای نرم افزاری مشخص شده برای امتحان درس «مودل، نیما یا بیگبلوباتن» و مشاهده سوالات به منزله شرکت در امتحان بوده و غیبت محسوب نمی‌شود.


از استادانی که بستر نرم افزاری مودل را انتخاب کرده‌اند درخواست می‌شود، شخصا در تمام بازه زمانی جلسه امتحان در یک جلسه آنلاین در سامانه نیما یا بیگبلوباتن حضور داشته باشند.

 از استادانی که آزمون خود را در نرم افزار نیما یا بیگبلوباتن اخذ کنند درخواست می‌شود شخصا در تمام بازه زمانی جلسه امتحان در این نرم افزار حضور داشته باشند.

اخذ آزمون نهایی ترم دوم ۱۴۰۰- ۹۹ در بسترهای خارج از نرم افزارهای فوق مجاز نبوده، اما استادان می‌توانند ارزیابی تکمیلی خود را پس از  زمان امتحان در بسترهای دیگر نرمافزاری به انجام رسانند.

ثبت حضور استادان در جلسه امتحان بر اساس ورود آن‌ها  در سامانه نیما یا بیگبلوباتن انجام می‌شود.

عدم حضور استادان در جلسه مجازی امتحان تابع قوانین دفتر نظارت، ارزیابی و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه است.

همزمان با شروع امتحانات، امکان ثبت نمره در پورتال آموزشی وجود دارد و استادان می‌توانند نمرات دانشجویان را وارد کنند. نمرات به صورت عددی از صفر تا بیست ثبت می‌شود.

پس از نهایی شدن نمره و گذشت مهلت مقرر «دو روز کاری» امکان ثبت قطعی نمرات در پورتال وجود دارد.

مهلت ثبت قطعی نمرات دروس تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه است و مهلت ثبت قطعی نمرات درس سمینار روز جمعه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =