همکاری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و ستاد ویژه فناوری نانو

تفاهم نامه همکاری بین دانشکده علوم و فناوری‌های همگرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و ستاد ویژه فناوری منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، تفاهم نامه گسترش هکاری های علمی، آموزشی و تحقیقاتی بین دانشکده علوم و فناوری‌های همگرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و ستاد ویژه فناوری منعقد شد.

دکتر جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات در این مراسم با اشاره به افتتاح دانشکده علوم و فناوری های همگرا در این واحد گفت: واحد علوم و تحقیقات با تکیه بر ظرفیت های علمی، آموزشی و تحقیقات خود مستعد همکاری های همه جانبه با ستاد ویژه فناوری نانو است.

وی با بیان اینکه دکتر طهرانچی با توجه به همین ظرفیت ها، واحد علوم و تحقیقات را به عنوان شبکه دانشگاهی در نظر گرفته اند، گفت: بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان واحد معین دانشگاه علوم و تحقیقات بوده و تعامل خوبی از حیث کمی و کیفی با این واحدهای دانشگاهی برقرار است.

دکتر صباغ زاده ادامه داد: بر این اساس و با نگاه کیفی سازی سطح علمی و تحقیقاتی دانشگاه، نیازمند ارتباط منسجم و موثر با مراکزی هستیم که نقش راهبردی علوم و فناوی کشور را عهده دار هستند. در همین راستا تحولات لازم برای ارتقاء دانشکده های واحد علوم و تحقیقات کلید خورده است.

دکتر سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نیز در حاشیه امضا این تفاهم نامه همکاری گفت: با توجه به اینکه در واحد علوم و تحقیقات در جایگاه استاد همکاری داشته ام، از نزدیک شاهد استعدادها و توانمندی های موجود در این واحد دانشگاهی بوده ام.

وی با بیان اینکه علوم و فناوی و همگرایی آن ها موجبات ترقی و حرکت رو به جلو است، افزود: راه اندازی دانشکده علوم و فناوری های همگرا در واحد علوم و تحقیقات کاری ارزشمند، با نگاه مترقی است و امید است به زودی خروجی آن عینیت یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100795

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =