فرهاد فاتح نبرد درون خانوادگی شد

بازیِ بزرگ هفته بیست و چهارم با برتری قاطع آبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،علیرضا بابک؛ بازیِ بزرگ هفته بیست و چهارم با برتری قاطع آبی‌ها به پایان رسید. استقلال توانست با دو گل از مرادمند و مهدی پور گل گهر سیرجان را شکست دهد و رتبه سوم خود در جدول را تثبیت کند.

فرهاد، امیر را بهتر از همه می‌شناسد!

سومین تقابل امیر قلعه نوعی و فرهاد مجیدی باز هم به سود شاگرد جوان رقم خورد. این پیروزی ماحصل آنالیز درست پیش از شروع مسابقه بود. مجیدی هر دو پیستون راست تخصصی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما می دانست اگر به سیستم ۲-۵-۳ خود وفادار نباشد ممکن است شکست بخورد. آرایشی که در هنگام دفاع تبدیل به ۱-۴-۵ می‌شود عملا فرصت سانتر از جناحین و نفوذ وینگرها را می‌گیرد.

فرهاد حاضر شد دانشگر را در پست غیر تخصصی‌اش به میدان بفرستد اما آرایش تیمی‌اش را خراب نکند. حالا استقلال با تیمی که ساختار دفاعی‌اش در نیم فصل اول شبیه به پنیر سوییسی بود تفاوت زیادی پیدا کرده است. سومین کلین شیت پیاپی حسینی یعنی عملکرد خوب دروازه‌بان و مدافعین!

تنوع تاکتیکی در خط حمله

گل اول از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و گل دوم ماحصل یک حرکت ترکیبی و از پیش تمرین شده بود. فرهاد هم روی هوا و هم روی زمین توانست به سیرجانی‌ها ضربه بزند.

قایدی فراتر از یک ستاره!

در روزی که نه گل زد و نه پاس گل داد باز هم ثابت کرد چه بازیکن تاثیر گذاری است. دامی زیبای او روی گل دوم نشان از هوش بالای این بازیکن دارد.

استقلال مدیر - سرمربی دارد!

اگر آبی‌ها در این بازی شکست می‌خوردند هم وارد بحران جدیدی می‌شدند و هم سهمیه آسیایی به خطر می‌افتاد اما آن‌ها توانستند با پیروزی در این جدال ۶ امتیازی فاصله با تیم چهارم را بیشتر کنند.

نقش اصلی این موفقیت اما قطعا فرهاد مجیدی است. او که یک تنه در برابر نامدیران فعلی باشگاه ایستاده و مشکلات مالی بازیکنانش را برطرف می‌کند.

کلام آخر

استقلال همیشه در محاصره خطرناک‌تر می‌شود. فرهاد راه مقاومت و پیشروی را به شاگردانش یاد داده است و باید دید در پایان این جنگ نابرابر چه کسی پیروز می‌شود.
فرهاد و هواداران یا نامدیران دولتی؟!

انتهای پیام/

کد خبر: 1100812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =