اتتقاد ترامپ از تلاش دولت بایدن برای بازگشت به برجام

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا هفت ماه بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به کارزار تبلیغاتی و سیاسی بازگشت و دولت بایدن را "فاجعه کامل" خواند و به تلاش های دولت دموکرات بایدن برای بازگشت به برجام انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ترامپ که شنبه شب به وقت محلی در جمع هوادارانش در اوهایو در نخستین کارزار تبلیغاتی - سیاسی  از زمان ترک کاخ سفید حضور یافته بود، افزود: جو بایدن ملت ما را درست در مقابل چشم ما نابود می کند. دولت او بعد از گذشت پنج ماه یک فاجعه کامل است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا اضافه کرد بایدن پیشرفت سیاست خارجی را با تلاش برای وارد شدن دوباره به توافق هسته ای ایران از بین می برد. بایدن در برابر دشمنان آمریکا سر تعظیم فرود آورده که خجالت آور است.

ترامپ گفت بایدن آمریکا را در جایگاه آخر قرار می دهد، ما آمریکا را در جایگاه اول قرار دادیم.

وی با انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی بایدن، از هوادارنش خواست برای پس گرفتن اکثریت در کنگره آمریکا به جمهوری‌خواهان کمک کنند و گفت: ما قصد داریم مجلس را پس بگیریم. سنا و آمریکا را پس خواهیم گرفت.

 در این هنگام هواداران او شعار دادند چهار سال دیگر .

ترامپ ادامه داد: بنابراین شما باید اکثریت عظیم جمهوری خواهان را سال آینده به  کنگره تحویل دهید و مجبور هستید این کار را انجام دهید.همین جا در منطقه شانزدهم  اوهایو شما این فرصت را دارید که یک میهن پرست باورنکردنی را برای کنگره انتخاب کنید ، که من او را به خوبی می شناسم. او از دستیاران معتمد من در کاخ سفید و رقیب آنتونی گونزالس است، فردی فقط در نام جمهوری خواه، یک جمهوریخواه جعلی که به استیضاح غیر قانونی من رای داد.

آنتونی گونزالس یکی از ۱۰ جمهوریخواه مجلس بود که به استیضاح ترامپ به دلیل نقش وی در ناآرامی های  ۶ ژانویه رای داد. ترامپ قبلاً اعلام کرده بود که در انتخابات میان دوره ای نقش فعالی را در مسیر مبارزات انتخاباتی ایفا خواهد کرد.

ترامپ دموکرات ها را در ایالت های مهم برای تغییر روند انتخابات بدون اختیار قانون اساسی قانونگذاران ایالتی فراخواند و افزود: آنها برای تقلب و سرقت در انتخابات از کرونا استفاده کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =